HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 
Banner

4 Banner Baru
Saturday, February 19, 2011
Posted on 9:13:49 AM | 30 Comments


Sesudah tahun berganti tahun, akhirnya berjaya juga saya tukarkan banner atas tu. Sebenarnya teringin gak nak tukar layout terus, terutamanya bila tengok blog orang ceria berwarna-warni guna warna-warna zaman kini yang macam warna kain-kain cantik dari designer terkemuka tu kan. Hai... Blog pun dah comel macam kain saya tengok. Rasa nak jahit-jahit buat baju.

Tapi sebab keadaan tak mengizinkan (keadaan juga yang nak disalahkan di sini - padahal blog pun tak berupdate. huahua!), maka cukuplah setakat setakat saya tukarkan banner ya.

Ada empat banner semuanya, saya tukar-tukarkan secara rawak. Nak tengok lagi tak? Tak nak tengok pun saya nak tunjuk juga.



Sesuai juga kiranya dengan entry ke 900 ni.

Selamat berhujung minggu dan........... jumpa lagi!


Banner, Kisah Saya | 30 Comments
 

Creative Commons License Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server