HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

mama maman aka mama yana says ...
  sayangnyer... kenangan terindah kannn.. sukar nak diulang semula.. jika ada mesin putar masa pun pasti tidakkan sama..

Reply | Posted on 2/27/2012 11:02:59 AM
 
maya replies ...
  kan.. seronok bila ingat balik..
takpe lah.. life goes on.. pasti ade hikmahnya.. ;)

Reply | Posted on 2/27/2012 3:45:30 PM
 

aku_tulip says ...
  maya.....sayang umah ni..cantik...nape dirobohkan...

Reply | Posted on 2/27/2012 2:02:46 PM
 
maya replies ...
  huwaa..
kalau awak sayang, saya sejuta kali lagi sayang dengan rumah ni..

Reply | Posted on 2/27/2012 3:46:38 PM
 

MR says ...
  kenapa roboh?
nak buat rumah baru?
jual tanah tu kat orang?
tanah tepi sawah mendap ke?

Ah sibuknya aku kan!

For whatever reasons, semoga semuanya okay dan berjalan lancar.

15+7? susahnya, nak kena kira dgn jari kaki sama :p

Reply | Posted on 2/28/2012 5:37:08 AM
 
maya replies ...
  kita orang dah pindah. rumah ni dah banyak anai2 pun... mana-mana kayu yang masih elok jual kat orang..

susah eh? esok jgn lupa bawak batang eskrem.. haha!

Reply | Posted on 2/28/2012 11:03:25 AM
 

Shida says ...
  Sedihnya bila baca entry ni... tak tertanya rasanya... cuma persoalan yang bermain di minda, kenapa?

Reply | Posted on 2/28/2012 10:50:08 AM
 
maya replies ...
  sebab dah pindah tempat lain..
harap2 tempat baru lebih baik :)

Reply | Posted on 2/28/2012 11:06:53 AM
 

wani says ...
  hye maya,baru sempat dtg ni,syang nye umah,tukan,,..tapi tula yg sayangtu yg perlu kita lepaskan...moga tmpatbaru lebihbaik dan mendamaikan....tapi umah tepi sawah best tu....sayang sekali...

Reply | Posted on 2/28/2012 1:43:11 PM
 

mas says ...
  pertama kali tgk pic yg pertama tu sungguh teruja...lokasi mcm ni la yg menjadi idaman, tepi sawah, rumah kayu ala kg...sungguh2 mendamaikan.sayangnya diroboh.rumah pun cantik..

Reply | Posted on 3/20/2012 9:56:36 AM
 

yanti says ...
  ngilu rasanya...

Reply | Posted on 4/7/2012 4:47:49 PM
 

yanti says ...
  saya pun pernah ada rumah kampung tempat membesar. Terlalu banyak kenangan. Sama juga, kami ada bilik besar yang berulang-kali jadi bilik pengantin. Sekarang kalau balik kampung, saya mesti pergi ke tapak rumah walaupun bekas rumah langsung tak ada lagi....

Reply | Posted on 4/7/2012 4:50:31 PM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 13 + 5 =
 

 

Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2018. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server