HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

Unfinished Journey to Genting...
Sunday, December 18, 2011
Posted on 7:44:52 AM | 0 Comments

Lama dah tak jalan-jalan. Minggu lepas ke Genting Highlands, sempena cuti sekolah. Kesian pulak budak-budak ni kalau tak bawak ke mana-mana. Hari tu seminggu duduk rumah mbah. Ok jer dua-dua tak cari mama papa pun. (Mama papa jer kut yang cari diorang :p)

Lama tak naik Genting. Last masa Elman baru pandai berjalan. Kami ke Genting pun bukanlah main sangat pun. Beratur nak naik cable car punyalah panjang. Pukul 3 lebih baru sampai atas. Sesuai laa tu 2:30 baru cari tiket naik kan. Haha... Lepas Maghrib terus balik. Layan jer. Lain kali kita datang lagi ya.

Ok. Jom layan gambar-gambar bawah ni.


Yang penting kena ada swimming pool. Lama dah diorang ni mintak nak mandi swimming pool. Sejuk pun layan jer. Tapi yang bagusnya, sejam jer diorang boleh tahan. Pastu setel, sambung dalam bathtub pulak. :)


Sarapan sandwich sardin dengan sayur segar dari ladang. Heaven!


Geram betul tengok sayur-sayur ni.


Melly at Strawberry Park. Mane? Mane Strawberry?
Tak nampak pun.


First time Melly naik cable car. Elman dah 2-3 kali kot kalau campur kat Langkawi.
Dialog Melly masa turun dari Genting, "Nasib baik kita naik, kalau turun Melly takut." Dah jenuh kitorang pura-pura cerita tengah naik Genting. Haha!

Layankan Melly seround.


First World Indoor Theme Park. Tengok jer.
Takde beli tiket pun sebab masa kat situ kejap jer.


Ok. Masa untuk pulang. Bubbye Genting!


Corat-Coret, Travelog, Kisah Saya | 0 Comments
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 19 + 1 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server