HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

wani says ...
  wooow byknya pokok,semuanya berguna,...
bestnya dpt umah lapang cmtu kan....
mcm2 adooo.....
yg pasti semuanya fresh dari ladang.....
kalo berkelah tepi bendang sedap tuuuu

Reply | Posted on 12/9/2011 8:52:46 AM
 
maya replies ...
  nak berkelah tu kalo time redup ok jer... kalau time panas.. huhu.. boleh terbakar dibuatnya.. :)

Reply | Posted on 12/10/2011 6:15:27 PM
 

edame says ...
  sgt suke ngn suasana kampung...suke jgk tnm pokok...lg suke bile dpt kutip hasil drp pokok yg kite tanam sndiri...kene beli tnh kampung pulak ni, backyard xcukup luas nak tanam pokok2 buah2an... :) salam singgah...

Reply | Posted on 12/9/2011 10:31:03 AM
 
maya replies ...
  tq.. :)
a'ah mase kutip hasil tu yg paling best..
memang kena cari tanah kampung baru puas hati, kan..

Reply | Posted on 12/10/2011 6:16:37 PM
 

Sue says ...
  banyak part2 ni..hahahhaa..Syukur bg kita yg ada kg kan..Pada yg tak da kg tu, boleh la tumpang merasa keseronokannya bila membaca n3 akak pasal kampung ni..(^_^)

Reply | Posted on 12/9/2011 1:26:58 PM
 
maya replies ...
  hehe..
tribute kononnya..
untuk kenang-kenangan.. sebab dah tak duduk sini lagi.. :'(

Reply | Posted on 12/10/2011 6:17:34 PM
 

Al imrans says ...
  Yg gambar dlm pasu tu kechur ke chekur? Kt kg sya tu chekur, selain mkn ubi, daunnya buat ulam...mkn gitu je or buat kerabu..sgt la sedap...hidangan wajib dlm panjang n utk nasi ulam jugak...

Reply | Posted on 2/14/2012 10:53:36 PM
 
maya replies ...
  ha'ah.. orang panggil chekur gak.. kencur tu bahasa jawa.. hehe..
betul2.. daunnya masuk sekali dlm masak lemak pun sedap gak..

Reply | Posted on 2/15/2012 10:28:33 PM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 14 + 2 =
 

 

Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2018. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server