HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

hitam dan putih, langsir dan bantal
Sunday, September 05, 2010
Posted on 12:00:43 AM | 7 Comments

raya dah makin dekat. akhirnya tingkap di dapur saya berlangsir. taklah ganaz mana pun. cuma elok sikit dari sebelum ni je. haha! sebelum ni cuma guna buluh bergulung tu dan gulung ke atas. huhu! oklah kan. dah tutup cam ni tak lah risau orang nampak saya nak menyeksis pakai spaghetti strap dalam rumah lagikan.

ada macam cacat (yang tak berapa nampak harapnya) sikit. belah bawah tu nampak kurang kedut. kain tak cukup. haha! saya buat ni pun sebab ada lebih kain langsir untuk studio menjahit saya tu. sib baik ok jugak kan walau pun kain macam tak cukup.. sebelum ada yang tanya, kain ni saya beli kat ikea, awal tahun hari tu.

perasan tak, jiran belakang rumah saya cat dinding belakang rumah dia dengan warna oren. memang sangat meriah lah. lagi-lagi kalau tengah panas terik. suatu hari nanti nak buat photoshoot kat situ lah, mesti comel background oren. :P eh.. eh. tercerita pasal jiran lak. uppss..

yang ini pulak bantal lama bersarung baru. warna hitam. untuk diletak di kereta yang berwarna putih gitu. match sangatlah kononnya. dalam kereta saya memang kena ada bantal. sebab melly, walaupun perjalanan ke neseri cuma 2 minit, dia tetap akan terbaring tidur. lepas bersarung baru ni, bolehlah bantal tu camouflage dengan kusyen berwarna hitam. haha! kalau kotor pun tak nampak. senang sangat.


Made by Maya, Dan Lain-lain, Sewing Corner | 7 Comments
 

Zura says ...
  Cantik Cafe curtain style tu Mai! Pastu sendiri terasa entah bila la aku nak pasang curtain kat tingkap dapur aku yg masih bogel itew...huhu

Reply | Posted on 9/6/2010 7:17:05 AM
 
maya replies ...
  ya Allah aku pun tak tau nama dia cafe curtain, zura.. kakakaka! biase ler aku buat ikut imaginasi sendiri jer.. agak2 macam pernah nampak curtain style gini, aku main hantam sajalah.. hahaha!

takpe.. ko baru pindah.. take your time.. ade mase nanti sure boleh buat.. mesti cantik, sebab ko buat selalu memang sungguh2..

Reply | Posted on 9/6/2010 8:27:01 AM
 

Zila says ...
  Cik Maya..apakah masalah saya? saya tak dapat melihat gambar2 hasil tgn cik maya itu... gambar tak moh appear la.. nape ek? apakah masalah komputer saya?

Reply | Posted on 9/6/2010 2:43:12 PM
 
maya replies ...
  zila,
saya guna flickr utk hostkan gambar... kalau zila boleh browse flickr, takde masalah rasanya.. :D

Reply | Posted on 9/7/2010 6:45:08 AM
 

nett says ...
  kain kat langsir tu sebijik kain langsir saya beli kat ikea. kekekeke.

Reply | Posted on 9/28/2010 4:40:45 PM
 
maya replies ...
  a'a.. betullah tu... saya beli kat ikea gak.. untuk bilik jahit saya.. pastu panjang sangat, so lebihnya saya buat untuk dapur ni lah.. hahaha!

Reply | Posted on 9/29/2010 8:58:40 AM
 

azah says ...
  cantik nyer curtain nih...sweet jek

Reply | Posted on 9/29/2010 5:59:37 PM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 6 + 1 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server