HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

cham says ...
  akum maya. Masih ingt sy, yg mntak maya jahitkan baju untuk sy?hihihi...da lama x jengok sini. Klo ad masa add fb sy k. Kuihkoci@hotmail.com

Reply | Posted on 7/14/2010 10:54:42 AM
 
maya replies ...
  salam cham.. ingat2.. tq ya singgah2 sini.. buat lah mcm umah sendiri..

Reply | Posted on 7/14/2010 11:32:17 PM
 

rina says ...
  wah semangat kawan aku thn ni...

Reply | Posted on 7/14/2010 10:56:39 AM
 
maya replies ...
  eh masih dikira semangat ke? bukan orang lain dah lama pilih baju raya ke? :P

Reply | Posted on 7/14/2010 11:26:13 PM
 

Zila says ...
  alamak.. baju raya..? alamak.. belum beli kain lagi..alamak... sibuk dengan langsir la.. haha...
pelangi memang cantik kan cik maya..
langsir cantik tak warna pelangi..? hehe..saya sudah pening..
hehe... selamat bershopping untuk raya.. :)

Reply | Posted on 7/14/2010 11:45:42 AM
 
maya replies ...
  saya x pk ape pun lg pasal raya sebenarnya.. ni pun sbb kakak tu dah kate baju raya, kira baju raya lah.. langsir ke kasut ke semua nan ado pun.. hehehe

Reply | Posted on 7/14/2010 11:27:41 PM
 

azie says ...
  Hehehe...i like....i like citer psl baju raya...sebab i mmg hantu raya...wakakakak..

Btw..cun la kain kt atas tuh...tuh yg Maya beli ek...? Lawo..

Reply | Posted on 7/14/2010 12:15:13 PM
 
maya replies ...
  a'a azie, yg tu ler yg kite beli.. mekasih... :D :D

Reply | Posted on 7/14/2010 11:28:43 PM
 

salina says ...
  aii..skill jahit bombastic...x kan beli kot...

Reply | Posted on 7/14/2010 11:15:45 PM
 
maya replies ...
  mane ade bombastik pun... plastik ade lah..

Reply | Posted on 7/14/2010 11:29:05 PM
 

Azidah says ...
  Hi Maya, akak kalau nak potong buat baju sendiri mengeluh betul, tak suka nak potong kain yg berjela jela. Tulah, kain lawa tetap nak juga, so jadi baju shasha la gayanya:)

Reply | Posted on 7/15/2010 7:50:08 AM
 
maya replies ...
  betul tu kak azidah.. saya pun part bentang kain panjang2 tu lah yg paling lemah sekali... sebenarnya saya pun ade selai lagi kain untuk raya konon nak jahit sendiri.. dah beli hat siap, yg tu lepas raya pun boleh jahit.. haha!

Reply | Posted on 7/15/2010 9:30:36 AM
 

mama najiha says ...
  cerita ttg raya ni.. seronok nak jahitkan baju raya utk si cilik.. hehe..

rase2 cam nak try jahitkan kurung moden.. tp xde tutorial la.. dah jenuh duk google tp x jumpa..

kalau2 dpt tutorial kurung moden ala dato' CT pun best gak!! huhu..

Reply | Posted on 7/18/2010 8:57:33 PM
 

sasha farisyah qalisyah says ...
  bleh tak antar picture baju kurung ala ct..xtau lah camna nak jahit sekarang ni.xtau style plak???

Reply | Posted on 8/2/2010 2:05:45 PM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 3 + 3 =
 

 

Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2018. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server