HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

kalut
Tuesday, May 18, 2010
Posted on 9:10:42 PM | 8 Comments

hari dan hari bulan sudah lari! saya kira-kira esok rupanya dah terlepas tadi..

sharp pukul 6 terus balik. meredah jem di hujan lebat, di jalan yang bengkang-bengkok semata-mata nak singgah kedai kek. elok-elok mase hulur duit, tiba-tiba teringat, eh! hari ni lah 18hb.. patutnya semalam saya kene buat semua nih... bukan hari ni.

balik rumah elman tanya, "mama, hari ni hari guru... kenapa mama tak bawak kek ke, makanan ke, hadiah ke?"... kesian elman.. dia sorang yang tak bawak apa2 hari ni...

sorry. mama minta maaf, mama terlupa. kesian anak mama. esok elman bawak kek ya?.


Corat-Coret, Kisah Saya, Anak-anak Kita | 8 Comments
 

wani says ...
  siankat elman..tkpe mama tksengaja....ntah2 tu tanda mama elman dh tua kot...hihihiii jgn marah aaa nanti kena juaiii

Reply | Posted on 5/19/2010 2:48:12 PM
 
maya replies ...
  a'a... tanda2 dah tua kott... hehe

Reply | Posted on 5/19/2010 6:53:59 PM
 

shazam says ...
  kenapa jd cam tu ?

huhuhu....

Reply | Posted on 5/19/2010 3:36:02 PM
 
maya replies ...
  :D putaran hari dah lari sbb datang opis sabtu & ahad kot... padahal bukan lama pun..

Reply | Posted on 5/19/2010 6:54:39 PM
 

Yan says ...
  better late than never... Maya buatlah something lovely for the teacher. Maya kan memang pandai buat lovely lovely things. Kalau saya jadi cikgu tu, mesti saya suka.

Reply | Posted on 5/19/2010 5:35:58 PM
 
maya replies ...
  itulah... ingat nak buat tapi tak sempat betul sekarang ni.. sigh!

Reply | Posted on 5/19/2010 6:55:34 PM
 

sue says ...
  kak maya bz sgt kot sampai tak perasan hari apa...

Reply | Posted on 5/19/2010 6:51:59 PM
 
maya replies ...
  haha! memang kalut lah 2-3 hari ni...

Reply | Posted on 5/19/2010 6:57:28 PM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 9 + 5 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server