HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

sukaaa!!!
Wednesday, February 17, 2010
Posted on 8:38:57 AM | 6 Comments

... or should i call it 'one productive day'?..

walaupun WIP itu masih tetap tidak disentuh, tapi saya ada kerja baru yang saya suka. tiba-tiba suka, walaupun sebelum ni malas ya amat - cuma mampu pandang saja. ya, betul. yang penting nak memulakan tu. bila dah start, susah nak berhenti biarlah sampai sakit belakang pun kan.

saya sakit belakang sebab semua saya hamparkan atas lantai. tu yang terbongkok-bongkok masa buat kerja. sebenarnya, tak lah banyak sangat pun. baru buat sikit, melly panggil nak itu. sambung sikit lagi, elman panggil nak ini. biasa lah kan... tapi ok lah dari semalam yang tak produktif langsung sekadar bersenang-lenang dan malas-malas.


riben-bow dengan bunga crochet. panjang adalah 4".

riben-bow sahaja. panjang adalah 3".

riben-bow dengan butang rama-rama. panjang adalah 4".

double riben-bow dengan bunga crochet. panjang adalah 4.75".

semua adalah siap untuk dipakai.
dan untuk dijual.

yay!


Made by Maya, Hair Accessories, Ribbon | 6 Comments
 

hanis says ...
  saya sukaaa!!! juga

Reply | Posted on 2/17/2010 9:29:53 AM
 

rina says ...
  nak choplah...

Reply | Posted on 2/17/2010 10:20:13 AM
 

myluverlycraft says ...
  WOW Maya.. creatif ye.. Gud luck!!

Reply | Posted on 2/17/2010 12:59:09 PM
 

Cik As says ...
  hui.
cara gambar di ambil memang BEST giler ..
memang Pro ..
cun sangat2
I like ...

Reply | Posted on 2/18/2010 7:38:20 AM
 

aku_tulip says ...
  wahhhh....tahniah maya..rajin mu dah dtg..dan hasilnya...memang cantik

Reply | Posted on 2/18/2010 8:41:23 AM
 

lala says ...
  sys, riben riben dah siap pasang ada jual lagi x sys?

Reply | Posted on 11/15/2010 1:20:44 PM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 3 + 1 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server