HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

amily susu
Tuesday, January 19, 2010
Posted on 8:29:33 PM | 10 Comments

amily: mama nak susu.

mama: ok. cari botol adik.

amily: mama, botol tilang (sambil tengok kiri kanan).

mama: adik cari la betul-betul.

amily: takde. botol tilang (masih kat situ tak gerak-gerak).

mama: habis tu macammana mama nak buat susu?

amily: alaaaaa.... abang tolong! botol tilang.

oooo.. dah pandai malas ye sekarang? suruh abang pulak.

* tilang = hilang

** ahah.. teringat syirah yang sebut, "botol, where are you?" hehehe.. comel..


Corat-Coret, Anak-anak Kita | 10 Comments
 

Trisya Aleesa says ...
  hahahaha... Iyerlah anak saya pun mcm tu jugak dah pandai nak malas pastu sedap2 plak oder abg dia plak.. 5 bulan yang lalu bila saya kata " Adik lepas minum susu, letak botol kat sinki yer..." abis jer susu trus letak botol kt sinki... la ni... abis jer buang jer botol ikut suka dia jer... bila kita suruh carik or punggut balik botol tu, malas pulak..asyik kater takde , ilanglah... amboi!!!!

Reply | Posted on 1/19/2010 11:31:24 PM
 

wani says ...
  lawak betoila emily ni.adaja gelagat dia.....

Reply | Posted on 1/20/2010 12:33:42 AM
 

wani says ...
  lawak betoila emily ni.adaja gelagat dia.....

Reply | Posted on 1/20/2010 12:33:45 AM
 

wani says ...
  lawak betoila emily ni.adaja gelagat dia.....

Reply | Posted on 1/20/2010 12:34:46 AM
 

wani says ...
  opsss sampai 3x le pulak....hehehee

Reply | Posted on 1/20/2010 12:38:11 AM
 

mushroom says ...
  heh..anak buah saya, time nak tido.. uyut kaki!! sesuke ati jer hulur kaki die..

Reply | Posted on 1/20/2010 10:00:08 AM
 

aku_tulip says ...
  hahahahaha...pandai emily..sedap aja dia suruh abang dia plak

Reply | Posted on 1/20/2010 12:03:08 PM
 

ciketon fazya says ...
  hehe lawak amily..

p/s: ganu said tilam = tilang

Reply | Posted on 1/20/2010 12:11:32 PM
 

wan says ...
  hehehe sepesen je tu akal syirah n amily ni pasal malass nak pi cari.. besar ni rasa comel lagi, dah besar esok dia buat akai cam ni.. babab! muahaha kijam kijamm

Reply | Posted on 1/20/2010 4:02:12 PM
 
maya replies ...
  memang kene babab ler bila besar pun buat perangai comel hahaha

Reply | Posted on 2/2/2010 9:35:28 AM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 3 + 5 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server