HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

custom sofa
Monday, January 04, 2010
Posted on 10:37:54 PM | 5 Comments

image credit to Doodlesplatter

saya terjumpa ini semasa sedang ligat berbloghopping.

saya sangat teruja.

adakah elman juga pernah merasai perkara yang sama? pernah ke sini sebelum saya? teruja dengan hasilnya? teruja dengan kecoolannya? maka terhasilnya ini?

tinggi sungguh cita-cita mama dia.

Doodlesplatter
Jon Burgerman


Corat-Coret, Anak-anak Kita, Favorites | 5 Comments
 

aku_tulip says ...
  elman mcm ada potensi ke arah tu...tapi cantik la sofa tu...klu saya pandai...mesti saya buat, tapi bukan kat sofa la...kat meja opis ni...heheheheh

Reply | Posted on 1/5/2010 10:21:40 AM
 
maya replies ...
  tapi kalau habis didnding diguna untuk menuju ke arah itu, eerrrmmm.... sakit juga mata nak tunggu dia besar.. kekekkee...

itu laa.. saya mmg suka tgk orang doodling.. kadang2 saya buat gak.. tapi tak jadi cantik... cemane eh?

Reply | Posted on 1/5/2010 5:18:32 PM
 

zila says ...
  haha.. gmbr ini tidak boleh sama sekali ditayang kepada anak di bawah umur 7 tahun.. haha...

Reply | Posted on 1/5/2010 5:15:03 PM
 
maya replies ...
  hahaha... betul2... senang je nanti diorang nak buat alasan bila tanya nape buat cam tu... kekekeke

Reply | Posted on 1/5/2010 5:19:09 PM
 

ILikePaperCutting says ...
  very impressive, thanks for sharing

Reply | Posted on 1/15/2010 5:02:05 PM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 11 + 1 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server