HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

kereta dan lori
Monday, December 28, 2009
Posted on 1:00:00 PM | 9 Comments

masa borak-borak dalam kereta, elman nak papa beli kereta baru. macam-macamlah alasannya. kereta sekarang dah buruk lah. kawan dia ada kereta baru lah. wah! rasa macam nak beli kereta sorong kan? tapi papa pun layan saja. tanya mahu yang macammana? warna apa?

bila amily dengar saja, dia pun tak mahu ketinggalan. "papa beli lori lah", katanya sambil tunjuk-tunjuk lori yang ada di jalan raya.

kehkehkehkehkeh! amily memang peminat lori.

"ha! kita beli lori je lah", kata papa.

"tak nak! abang tak nak", jawab elman.

dan mereka pun mula bertegang leher....


Corat-Coret, Anak-anak Kita | 9 Comments
 

jaja says ...
  bebudak memang selalu macam tu.cuba kasi 'myth buster' iklan mcdonald tu. alah, yg sama opinion tu.. diorang gaduh ke tak?hehe..

Reply | Posted on 12/28/2009 3:10:54 PM
 
maya replies ...
  itulah.. sama2 nak perhatian.. takleh kurang.. hahha

Reply | Posted on 12/28/2009 4:45:38 PM
 

tety says ...
  hehehe melly ckp kalo beli lori senang, bleh naik ramai2 dk kt bakang tuh.... heheh

danial pun ala2 pocoyo gak, kalo nk kuar,mesti die tnya nk naik keta mane?? kalo ckp naik cik kelly, die tnya balik.. apsal x nak naik keta papa?? aduyaaaiiiii... die tuh nk naik keta papa jek kalo oting nih...

Reply | Posted on 12/28/2009 4:17:40 PM
 
maya replies ...
  masalahnya kan tety.. dia nak lori semen.. yg ada pusing2 kat belakang tu.. elman kate nanti sempit tak cukup tempat duduk... kakakakak... hadoi.. mende gitu pun buleh buat gaduh kan... kakaka...

itulah.. budak2 sekarang demand lebih kan... padahal dah ada kete tu dah untung sangat tak berujan berpanas kan.. takpe.. suatu hari nanti insyaaallah diorang akan paham...

Reply | Posted on 12/28/2009 4:51:15 PM
 

salina says ...
  ank2 ku selalu kata keter ayah x canggih...dia x tau..nak dpt yg canggih tu ongkos ayah pon x cukup canggih..

Reply | Posted on 12/28/2009 4:47:20 PM
 
maya replies ...
  haha.. nama pun budak2 kan.. bukan dia paham lagi pun orang yg nak bertungkus lumus ni kan..

Reply | Posted on 12/28/2009 4:52:45 PM
 

fawa says ...
  leh la join ngan adam...lori lori lori...lori mainan kat rumah dr bapak lori sampai anak lori...lori di jalanan cukup teruja,lori tilam...berkejar2 panjat kerusi nk tgk kt tingkap....

Reply | Posted on 12/28/2009 8:42:55 PM
 
maya replies ...
  hahaha! comelnya... cam tu sekali adam minat lori yer...

Reply | Posted on 12/28/2009 8:56:36 PM
 

deemumtaz says ...
  Sungguh retro gambar elman dan emily tu... cam gambar zaman dolu-dolu lak.... nice

Reply | Posted on 12/29/2009 8:18:56 AM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 9 + 7 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server