HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

a-lom-pak a-go-go
Saturday, December 26, 2009
Posted on 11:52:47 PM | 8 Comments

... inilah gaun yang sempat saya siapkan minggu lepas.

... 24 jam mahu pek. malam-malam pun pakai pek (spek yang dah hilang s).


banyak kali saya minta melly try baju ni. tapi dah pandai tak mahu sekarang.


nasib baik hari ni dia mahu pakai, sebab tahu nak pegi jalan-jalan.


Made by Maya, Dahlia Dress, Anak-anak Kita | 8 Comments
 

Zura says ...
  hahaha...untie zura suka melly coz ada citarasa retro gitu...so cute!

Reply | Posted on 12/27/2009 7:11:45 AM
 
maya replies ...
  hehehe... kat kenduri kawen pun sibuk ngan pek dia... mama dia pulak yg segan..

Reply | Posted on 12/27/2009 9:35:51 AM
 

wani says ...
  amboi melly bukan main gaya dia dgn pek nyaaaa.jeles mcik wani tgk..hmm mcik wani ni mesin byk,tapi baju bkn reti jahit pun...jahit seluar tido jerou je reti hahahaaa....maya, saya tkreti punjhait baju,takkira bju dewasa,kanak2...namaje blajar kat perda,giat mara tapi hmmm hampeh,abih belajar tangan pun jd keras nakjahit baju hihihii.tapi cantik jahitan maya,kemas.yang penting rajinnnnn!

Reply | Posted on 12/27/2009 12:07:58 PM
 
maya replies ...
  wani,
tak ler keras pun.. lembut tangan jugak tu... seluar tido pun ok jugak :D

Reply | Posted on 12/28/2009 12:30:55 PM
 

iena says ...
  tomeinyer dia..... maya I like the dress. haha melly dah tak mau jadi moedl yer!

Reply | Posted on 12/27/2009 5:18:38 PM
 
maya replies ...
  tq iena... a'ah.. dah boring agaknya mak dia asek suh begambo je kan..

Reply | Posted on 12/28/2009 12:31:28 PM
 

salina says ...
  aku bkn shj minat hasil jahitan ko..tp ko juga pandai mengambil gambo....camner ko leh pikir angle yg cantik...

Reply | Posted on 12/28/2009 4:44:53 PM
 

d u r a says ...
  melly comel.baju merah.pek pun merah.

Reply | Posted on 12/29/2009 10:06:49 AM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 11 + 1 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server