HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

Craftzone-My Makeover
Saturday, December 05, 2009
Posted on 11:09:54 PM | 6 Comments

CraftZone Malaysia - Malaysian Crafter Blogs

dah bosan rasanya tengok banner sebelum ni. harap-harap semua suka macam saya suka (poyo puji diri sendiri). untuk yang rasa macam tersesat, tidak, kamu tidak tersesat. masih berada di tempat yang sepatutnya. sila gali dalam-dalam, pasti kamu jumpa mana-mana yang berkenan.

kalau kita excited kan, kita susah nak tidur kan? hah! macam tu lah saya sekarang ni. excited nak tau feedback dari orang lain. macam lah ada orang nak bagi feedback. eerrr.... oklah.. oklah..

haha! enjoy your stay!


Corat-Coret, Craftzone, Web Site | 6 Comments
 

deemumtaz says ...
  best best.. memang best..!!

Reply | Posted on 12/6/2009 5:09:03 PM
 

kakZana says ...
  Maya... cantik sesangat dah template tuh... menarik, tertarik, da BOMB..!

Reply | Posted on 12/7/2009 9:21:31 AM
 

euphoria says ...
  the banner looks gorgeous! Ringkas, kemas dan cantik sekali Maya :)

Reply | Posted on 12/7/2009 10:09:00 AM
 

tinihani says ...
  best la maya.. rajin maya nak susun semua2 pic tu.. tahniahhhh

Reply | Posted on 12/7/2009 10:55:40 AM
 

maya says ...
  mekasih.. mekasih.. mekasih....

Reply | Posted on 12/7/2009 3:17:40 PM
 

nia says ...
  cantik banner baru ni!

Reply | Posted on 12/17/2009 5:05:59 PM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 15 + 7 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server