HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

persembahan dari ultraman tiga
Friday, November 20, 2009
Posted on 12:14:45 AM | 7 Comments


ameeeennnnnnn.... tiga!!


auuummmm!!!!!!!!!!


sekian dulu persembahan saya pada hari ini


layankan saja ultraman tiga ni.
padahal masa ni, belah kanan pentas tengah berlangsung acara penyampaian hadiah.
janji happy!


Corat-Coret, Anak-anak Kita | 7 Comments
 

Ibtisamfarah says ...
  alala..cutenya anak kak maya..tinie taksabar naktunggu my girl besar..nakwat baju macam kak maya buat utk anak..kena gi belajar jahit baju dulu ni..ehehe..

Reply | Posted on 11/20/2009 7:56:00 AM
 
maya replies ...
  Ibtisamfarah,
dulu mase anak saya kecik, tak sabo gak nak tunggu dia beso.. senang nak modelkan baju.. bile dah beso, kemalasan lak melanda... hahahha.. baru nak dok kat mesin jahit, dah kene tarik suh layan dia, cemane?...

Reply | Posted on 11/20/2009 9:12:30 AM
 

gee says ...
  comeynyee melly. baju lawa, suar cantik.
ai suke la kacut melly tu (ado size besar tak? hehhe).
tingat dina masa kecik rambut kenteng gulung2 camnilah.

Reply | Posted on 11/20/2009 10:31:01 AM
 
maya replies ...
  susah nak sikat kan gee.. lagi2 sekarang ni tak suka ikat rambut... kasut tu kasut biase je.. brand indon.. hahaha.. maksu dia beli kat bandung ari tu...

Reply | Posted on 11/20/2009 11:17:44 AM
 

fawa says ...
  melly....cumil bergaya!!

Reply | Posted on 11/20/2009 3:50:09 PM
 

wani says ...
  lawak la melly ni....otogirl!!

Reply | Posted on 11/21/2009 8:49:25 PM
 

wani says ...
  maksud auntie bkn atomen tiga tapi otogirl khas utk melly hehee

Reply | Posted on 11/21/2009 8:50:19 PM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 19 + 9 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server