HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

amily kacut
Wednesday, November 11, 2009
Posted on 12:04:52 AM | 8 Comments

mama: ini kasut kakak yaya ke?

amily: bukan. ni amily kacut.

mama: kasut kakak yaya ni.

amily: bukan. ni amily kacut.

mama: bukan amily kacut. ni kasut amily.

amily: amily kacut la..

mama: kasut amily.

amily: amily kacut la..

(ulang 2 baris terakhir tu 10 kali...)


Corat-Coret, Anak-anak Kita | 8 Comments
 

mizzy n says ...
  kashuuuut.

comel sungguh amily nie.

Reply | Posted on 11/11/2009 9:36:58 AM
 
maya replies ...
  dia sangat suka dgn kasut

Reply | Posted on 11/11/2009 10:34:22 AM
 

rina says ...
  dia bahasakan diri dia amily ek... cute

Reply | Posted on 11/11/2009 10:33:05 AM
 
maya replies ...
  kadang2 jer guna amily.. selalunya adik..
tapi kalau tanya nama, dia jawab, amily ya.. kalau orang betulkan, dahlia amily, dia sebut amily lia.. hahaha..

Reply | Posted on 11/11/2009 10:36:03 AM
 

wani says ...
  sebot pasal kasot ,teringat anak sedara saya dulu usia mcm emily, kasot jadi cakot..haaa lagi haru...

Reply | Posted on 11/11/2009 7:52:08 PM
 
maya replies ...
  haha.. comel...

Reply | Posted on 11/11/2009 11:43:18 PM
 

inna says ...
  baca kisah anak maya ni buatkan kak inna rindu pada saat anak-anak masih kanak-kanak...memang manis melalui saat-saat mereka membesar..penuh dgn keletah dan kenakalan yang sangat melucukan..... :)

Reply | Posted on 11/12/2009 2:57:46 PM
 
maya replies ...
  kan kak inna..
sebab tu saya suka simpan cerita2 cam ni kat sini... mesti syok bile bace balik bila diorang dah besar nanti...

Reply | Posted on 11/12/2009 3:40:55 PM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 10 + 7 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server