HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

rina says ...
  amen tiga yang kena sumpah oleh gergasi menjadi jentolak...

Reply | Posted on 10/30/2009 2:57:44 PM
 
maya replies ...
  hahaha... betul betul..

Reply | Posted on 10/30/2009 6:23:51 PM
 

wannur says ...
  alalala....comeynyeee....nak amen tiga..

Reply | Posted on 10/30/2009 3:13:16 PM
 
maya replies ...
  hehe..

Reply | Posted on 10/30/2009 6:25:30 PM
 

diesha says ...
  oo amen tiga tu ultramen 3 yer..ermm baru paham(lambat kan..hihi)..

..maklumlah..dalam umah saya cerita tu antara cerita yang diharamkan..hahaaa

Reply | Posted on 10/30/2009 5:29:53 PM
 
maya replies ...
  haha.. ni pengaruh kawan2 kat neseri lah ni.. kat umah mane ade amen tiga pun..

Reply | Posted on 10/30/2009 6:26:04 PM
 

kui says ...
  hahaha, penat pk apa amen 3.. sib baik tak mintak baju superman yang siap ada kain kat blkg tu...(dulu aku ada tau)..haha

Reply | Posted on 10/31/2009 7:19:55 AM
 
maya replies ...
  hahaha... kalau hat ade kain kat belakang tu, abang dia ade dulu... x sakit pale pk nak carik baju ape... haha

Reply | Posted on 10/31/2009 8:39:48 AM
 

wani says ...
  lawak betoi ,ingatkan amin doa lepas semayang tu ,rupanya atomen tiga.hadoiii maafla na, auntie lambt pickup.hahaha

Reply | Posted on 10/31/2009 2:00:42 PM
 
maya replies ...
  haha.. wani..
melly memang pelat sikit bila bercakap..
sebab ada 'tiga' bahasa baku tu, mama dia paham lah jugak..

Reply | Posted on 10/31/2009 3:09:21 PM
 

hanis says ...
  hahahaha lawak melly. nasib amen tiga bulldozer di terima...selamat!

Reply | Posted on 10/31/2009 2:07:12 PM
 
maya replies ...
  haha.. tu laa pasal..
kalau tak, cara kekerasan dah..
hahaha..

Reply | Posted on 10/31/2009 3:08:22 PM
 

nidji says ...
  punya la intrested nak tau amen 3... otromen rupanya, kui kui kui

Reply | Posted on 11/9/2009 10:56:42 AM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 12 + 3 =
 

 

Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2018. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server