HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

yang sebenarnya..
Thursday, October 29, 2009
Posted on 11:31:20 AM | 12 Comments

yang sebenarnya
saya sangat rindu sama ini blog.
tapi saya belum tahu mahu update apa-apa.
hidup terasa sangat bz.
walaupun sesekali sempat juga saya rehat-rehat...
(sambil exercise di kebun yang sangat luas, penat nak bajak.. bila nak beli villa nih?)

harap-harap semua kembali seperti sedia kala bulan depan.
insya Allah..
yang akan bermula minggu depan.

yang bagusnya, kami dah pandai tidur awal sedikit.
bukan lagi 12 malam atau 1 pagi atau 2 pagi.
walaupun terlajak juga kadang-kadang tu, tapi masih dikira bukan hari-hari.
awal pada kami tak sama dengan rina yer..
awal pada kami adalah pukul 11...

nota kaki: dah lama tak main tuju-tuju. syok pulak...


Corat-Coret, Kisah Saya | 12 Comments
 

rina says ...
  apa kes ni nk main tuju2... bak mai lembu lagi sekor utk aku

Reply | Posted on 10/29/2009 11:39:38 AM
 
maya replies ...
  bukan takat sekor. aku tau dah berpuluh-puluh ekor ko ade..

Reply | Posted on 10/30/2009 1:33:15 PM
 

mizzy N says ...
  awal la tu. lama2 jadi lagi awal. bagi saya tidur 10 malam pun dah awal sangat dah.

Reply | Posted on 10/29/2009 4:14:27 PM
 
maya replies ...
  ah kan... sayang rasanya kalau pukul 10 dah tido..

Reply | Posted on 10/30/2009 1:33:36 PM
 

diesha says ...
  haah...saya antara reramai yang rindu bila maya nak update...naktahu apa cite maya seterusnya...hehe....

Reply | Posted on 10/29/2009 8:55:06 PM
 
maya replies ...
  eeaauuww... malunya...
mekasih.. ;)

Reply | Posted on 10/30/2009 1:34:05 PM
 

iamja says ...
  pukul 11 tu mmg awal bg saya juga.

Reply | Posted on 10/30/2009 4:00:08 AM
 
maya replies ...
  kan.. kan.. tapi nak wat cemana... en suami, pukul 7 dah kene start keje...

Reply | Posted on 10/30/2009 1:34:38 PM
 

salina says ...
  betui la mai...ari2 aku jengah kat sini...mengharapkan perkembangan terkini...
tutorial baru ker...tp kalau bzness dh dtg..makcik paham...

Reply | Posted on 10/30/2009 8:27:17 AM
 
maya replies ...
  ahahaha.. nak tutorial eh? tak tau tutorial ape nak bagi dah... hahaha...

Reply | Posted on 10/30/2009 1:35:16 PM
 

nidji says ...
  belila traktor... cepat sket membajak.

Reply | Posted on 11/9/2009 10:58:37 AM
 
maya replies ...
  sudah ade traktor.. tapi minyak cepat abes.. sekarang dah kecikkan kaw tanaman.. hehehe

Reply | Posted on 11/9/2009 11:12:15 AM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 6 + 6 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server