HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

kakZana says ...
  Maya, akak x kisah pun sebab usaha Maya buat Craftzone Malaysia tu pun tak terbalas dek akak.. hanya Allah jer yg mampu beri balasan yg terbaik untuk Maya... takat-takat gambar hilang dek bandwith overlimit nih, x jadi hal ler... Moga semakin murah rezeki serta dilindungi Allah Taala sentiasa sekeluarga dunia akhirat. Amin..

Reply | Posted on 10/21/2009 10:48:24 PM
 
maya replies ...
  mekasih kak zana... doa kak zana sangat-sangat saya hargai...

Reply | Posted on 10/29/2009 11:32:01 AM
 

diesha says ...
  ermm pasal gambar2 tu hilang ke apa..ade aku kesah??haha...yang penting maya... web maya dah cukup best dah..usaha maya tu pun sangat2 dihargai..

hehe..jgn marah...

Reply | Posted on 10/21/2009 11:41:19 PM
 
maya replies ...
  mekasih untuk diesha jugak... sokongan macam ni lah yang bagi semangat pada saya selama ni.. ;)

Reply | Posted on 10/29/2009 11:32:43 AM
 

wani says ...
  cikmaya, terimakasih kerana dh meng listkan saya kat craftzone...terhutang budi sgt..apapun saya hargai jasa ciikmaya..timakaseh kerana impian saya dh jadi kenyataan!!

Reply | Posted on 10/28/2009 4:21:39 AM
 
maya replies ...
  wani..
sikit je... tq kerana menyokong yer..

Reply | Posted on 10/29/2009 11:33:11 AM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 14 + 5 =
 

 

Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2018. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server