HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

Farmville
Monday, September 28, 2009
Posted on 10:02:19 PM | 6 Comments

Gambar ni diambil masa raya ketiga. Tiap-tiap pagi dan petang atok ke kebun di halaman rumah sebelah yang dah ditinggal. Banyak juga pokok bendi yang atok jaga. Untuk exercise atuk kata.


Elman yang mula-mula teruja nak tolong siram pokok bendi atok. Bila Melly nampak, apa lagi, minta juga nak siram pokok. Bukan setakat pokok, habis baju sendiri pun disiram. Tak cukup, air siraman tu pun nak diminum...

Susah nak suruh berenti ni. Nasib baik ade motor buleh pujuk Melly round keliling kampung. Sukalah dia...


Corat-Coret, Anak-anak Kita | 6 Comments
 

tini says ...
  ah sudah.. td ingat farmville kat fb :) best pulak tgk elman ngan melly main siram2 pokok. aunty asik dok siram pokok kat fb tu je

Reply | Posted on 10/9/2009 9:37:43 AM
 
maya replies ...
  hahh haa.. yang tu saya main gak.. baru nak start sebenarnya.. kebun masih kecik..

Reply | Posted on 10/9/2009 9:37:43 AM
 

haida says ...
  ni baru betul2 farmville.. :-) boleh sentuh boleh belek2

Reply | Posted on 10/9/2009 9:37:43 AM
 

iamja77 says ...
  aku pun ingat tadi FB punya farmville.. heheheh.

Memang best tgk pokok2 hidup nie.

Reply | Posted on 10/9/2009 9:37:43 AM
 

kaezrin says ...
  nih baru betul..farmville yg lebih bagus

Reply | Posted on 10/9/2009 9:37:43 AM
 

maya says ...
  haha..
yg ni baru tak melalaikan.. kan... kan..

Reply | Posted on 10/9/2009 9:37:43 AM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 13 + 9 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server