HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

Sejarah SPM Hang Tuah
Monday, September 14, 2009
Posted on 9:49:10 AM | 4 Comments

saya kan... dah banyak kali sangat tergelak kat fb pasal video ni.. memang banyak kali sangat dah saya ulang. tiap kali ulang mesti gelak-gelak. dalam kereta pun saya ulang benda yang sama dengan en suami (ya, hari ni saya berhantar berjemput, kata cuti raya 18 hari kan... elok juga berkhidmat untuk isteri sekali-sekala.. tq papa)

mana boleh saya tak share benda-benda yang boleh menceriakan hidup ni kan.. ni saya nak gelak kat sini pulak..

hahahahhaahah!!! tak bleh blah betul lah...
anak sapa lah yang creative sangat ni..


Corat-Coret, Fiction, Kisah Saya | 4 Comments
 

rina says ...
  muahahahahahaha

Reply | Posted on 9/14/2009 10:56:59 AM
 
maya replies ...
  muahahahahahaha

Reply | Posted on 9/15/2009 6:54:49 PM
 

nida says ...
  mmg sangat klakar
bape kali dah dok ulang2 tgk
hahaha

Reply | Posted on 9/15/2009 12:27:11 PM
 
maya replies ...
  kan.. saya tengok pun entah dah berapa kali dok gelak kekekeke gak..

Reply | Posted on 9/15/2009 6:54:33 PM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 14 + 10 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server