HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

Biru
Tuesday, September 08, 2009
Posted on 10:55:48 PM | 6 Comments

Tak.. bukan kaler tema pun.. Raya kali ni kami tak bertema.. Eh! kira tema warni-warni pun boleh... Takde ape nak cerita di sebalik pembikinan hair clips ni.. layan saje lah gambar-gambar ni.




kalau berminat, silalah ke sini....


Made by Maya, Hair Accessories, Felt Creation | 6 Comments
 

kakZana says ...
  Maya, hasil kraf tangan Maya selalu membuatkan akak x keruan... argh.. tensennya akak nak merasa buat cantik-cantik mcm hasil Maya tu... tp selalunya x jadi... sebab leka tengok orang len punya hasil... hee...

Reply | Posted on 9/9/2009
 
maya replies ...
  tq kak zana.. :D
betul tu.. tengok org punya kraf memang melekakan..

Reply | Posted on 9/9/2009 9:13:34 AM
 

rina says ...
  kamu jgk yg buat dulu dari saya...

Reply | Posted on 9/9/2009 6:01:00 AM
 
maya replies ...
  haha.. ye ke?
tumpang lalu yer..

Reply | Posted on 9/9/2009 9:13:59 AM
 

Wan says ...
  Nak free yg tengah tu boleh tak.. ? Huh sungguh kurang sopan? eh bukan kurang sopan, kurang sen je.. mwahaha...

Reply | Posted on 9/9/2009 10:39:38 AM
 
maya replies ...
  buleh2.. tenguk je memang free

Reply | Posted on 9/9/2009 6:37:24 PM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 18 + 3 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server