HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

tini says ...
  tsk.. tsk.. knp x semangat nak raya nih? panggil aura panggil aura RAYA.. biar semangat melampau2 :)
err cik abang sy pun x nak bl bj raya tiap2 thn. tp sbb sy sll semangat nak raya, sy paksa dia byr lps sy pilih!

Reply | Posted on 9/4/2009 7:26:31 AM
 
maya replies ...
  aura... ooohh aura.. di mana kau? ape? tengah beraya? heheh..

oh.. kalau setakat tak nak beli baju melayu saya tak kisah, sebab biasanya memang pakai sekali je setahun. masalahnya, bukan baju melayu pun tak nak beli padahal semua baju dah nak usang...

Reply | Posted on 9/4/2009 8:24:07 PM
 

Aleesa says ...
  lorrrr aper kes nih.... klu sy nk cari bj krg readymade mmg takder dlm pasaran...
ukuran : XXL-L-XL ada tak saiz mcm tu???

Reply | Posted on 9/4/2009 1:09:06 PM
 
maya replies ...
  aahh.. hehe... try ler tanya... kot2 ade..

Reply | Posted on 9/4/2009 8:24:54 PM
 

maya replies ...
  eh.. saiz saya pulak sedang bertambah setiap tahun..

Reply | Posted on 9/4/2009 8:25:19 PM
 

Wan says ...
  jgn kata kuih raya, baju ray apun tak de lagi ni.. cuma jeans luqman je dah selamat beli, baju syirah langsung belum... nak pi shopping complex sgt merisaukan.. aku rasa aku je yg paranoid kot, aku tgk org lain elok je pi jalan2 tak bertopeng.. aku pulak pelik.. ke akuyg pelik sbb tak mau sgt pegi tempat awam.. h1n1 pun dah reda sikit kan..

Reply | Posted on 9/4/2009 1:26:28 PM
 
maya replies ...
  lahhh.. ko pun same ye wan.. hi 5!

aku pun rase over risau gak nak ke tempat awam...
tapi hari ni aku dah belajar buat selambe jer... harap2 takde ape yang berlaku.. rina ajar aku, tawakal jer..

heheh..

Reply | Posted on 9/4/2009 8:27:45 PM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 9 + 3 =
 

 

Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2018. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server