HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

rina says ...
  lagi bahaya kalau ada air bertakung atas jalan raya... time tu boleh jadi cam motobot sebab tayar tak baper nk jejak tanah...

Reply | Posted on 8/28/2009 4:12:29 PM
 
maya replies ...
  betul... sebab tu bila langgar air dalam sikit pun stereng dah lari2..

Reply | Posted on 8/28/2009 4:23:16 PM
 

aimila says ...
  maya..sempat lg snap photo tgh2 jem tuh.. errmm..aimila pun sgt m'nyampah kalo jem nih. tmpt kami yg sekangkang kera ni pun slalu jem especially ari jumaat. adeh, nyampah giler!!! tensen!! anyway slmat b'pose..

Reply | Posted on 8/28/2009 7:08:05 PM
 
maya replies ...
  haha.. bukan apa.. saja suka amik gambar sebab takde mende nak buat tengah jem.. nak borak pun takde orang lain...

tq! selamat berpuasa juga

Reply | Posted on 8/28/2009 7:54:02 PM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 16 + 1 =
 

 

Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2018. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server