HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

esok keje
Tuesday, August 25, 2009
Posted on 11:04:41 PM | 12 Comments

saya cuti 4 hari.

dari kampung sawah, sampai ke kampung kelapa sawit kami ronda.
masakan sendiri (yang sangat ala kadar) dan masakan mak pun dah rasa.
bazar ramadhan, yang besar (macam lautan orang saja), yang kecik (ada 5 gerai je, hehe.. buleh panggil bazar ramadhan ke? tapi macam-macam ada...) pun kami teruja.
yang di bandar, di desa dah merasa.

anak saya, belum sorang pun yang puasa.
kalau tanya kenapa tak puasa, nanti lapar katanya.
boleh pulak tanya, kenapa ikan tak puasa?

esok dah puasa kelima.
esok saya mula kerja di bulan puasa.

oh ya! ada baju kurung baru di kedai saya.
silalah menjamu mata.


Corat-Coret, Kisah Saya | 12 Comments
 

ummizz says ...
  oo balik kpg rupanya.. patut la lama tak nampak

Reply | Posted on 8/26/2009 12:35:56 AM
 
maya replies ...
  padahal balik 2 hari jer..
takde mende nak update.. hehe

Reply | Posted on 8/26/2009 7:25:10 AM
 

rina replies ...
  kalau balik 2 bulan... mau penuh sawang tak nampak rumah

Reply | Posted on 8/26/2009 7:47:48 AM
 

maya replies ...
  tengok ler baby lahir nanti cemane.. bersawang ke tidak.. hehe..

Reply | Posted on 8/26/2009 9:05:22 AM
 

Wan says ...
  balikg kg sempat tak ke lokasi nur kasih? ke tak de pekdahnya hehe (tp aku tak tgk pun nur kasih tu)

Reply | Posted on 8/26/2009 8:27:19 AM
 
maya replies ...
  cube cari gak.. tapi tak jumpa lak umah pak hasan.. tengok dari jauh macam ya.. bila dekat macam bukan.. tiba2 pulak rasa semua rumah cam sama jer... hehehhe...

Reply | Posted on 8/26/2009 9:06:36 AM
 

lyein says ...
  patutler lama tak updet...dh macam pantun berkerat2 aku bc entry ni..hehehee...

Reply | Posted on 8/26/2009 9:10:40 AM
 
maya replies ...
  haha...
macam berkerat rotan...

Reply | Posted on 8/26/2009 8:28:26 PM
 

meandbaby says ...
  hmmm....cantik koleksi baju kurung...erk...saiz saya tak de ke..saya nak gak pakai raya ni...hehe

Reply | Posted on 8/26/2009 3:40:40 PM
 
maya replies ...
  sila kembalikan badan anda ke saiz 6 tahun... pasti ada..

Reply | Posted on 8/26/2009 8:28:55 PM
 

iamja says ...
  selamat bekerja semula esok...

Reply | Posted on 8/31/2009 11:26:16 PM
 
maya replies ...
  haha...

the only thing bad about a holiday is it is followed by a non-holiday....

Reply | Posted on 9/1/2009 5:45:04 AM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 19 + 5 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server