HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

si ikan kaloi
Thursday, August 06, 2009
Posted on 6:04:08 PM | 5 Comments

atas sebab-sebab tertentu, akuarium tu dah tinggal begitu saja ropenye. hehe.. yang tinggal, 4 ekor ikan kaloi yang sudah diberi nama oleh elman.

vasla, basla, kalla, masela

suka ade 'la' kat hujung, katanya... dan masela tu jangan salah sebut e bawah... dia mesti marah.. kena sebut e atas...


Corat-Coret, Anak-anak Kita | 5 Comments
 

Wan says ...
  macam nama industani jer semuanya elman? hehehe

Reply | Posted on 8/7/2009 2:56:01 AM
 
tini replies ...
  a ah la elman.. Mama man suka srh man tmn dia tgk citer hindustan ek.. Eh lapar ayam masala la plak!

Reply | Posted on 8/7/2009 8:26:44 AM
 

maya replies ...
  haha..
tengok citer industan tu tak pernah laa pulak..
makan kat mamak selalu juga ada...

sib baik mak dia tak peknen sekarang ni kan.. kot di suruhnya letak nama adik macam ni, pengsan...

Reply | Posted on 8/7/2009 9:28:50 AM
 

rina says ...
  keturunan salman khan ke ikan2 kaloi ko..

Reply | Posted on 8/7/2009 9:03:26 AM
 
maya replies ...
  ada sikit... orang kate, bau-bau bacang je lah..
kalau ade nak suh belakon jadi ikan kaloi, sila beritau yer..
pandai menari gak cam salman khan ni...

Reply | Posted on 8/7/2009 9:30:38 AM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 6 + 1 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server