HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

deemumtaz says ...
  touching nyer.. macam nak mengalir air mata.. teringat diriku yang suka marah anak2 bila diaorg kacau bila tengah memasak di dapur.. oohh... insaf!!

Reply | Posted on 7/30/2009 4:44:06 PM
 

kuizikel says ...
  wah sungguh touching... 1,2,3,4 i luv u :)

Reply | Posted on 7/30/2009 8:44:05 PM
 

Yati says ...
  Betul tu. dengan orang cakap lembut, dengan anak sendiri, suka jerit. Apa la aku ni. :(

Reply | Posted on 7/30/2009 11:49:05 PM
 

anasfadilah says ...
  true enough...dengan stranger kita berbudi bahasa,dengan yg kita sayang,kita buat cincai je..huhuhu

tacing la..rasa nak nanges

Reply | Posted on 7/31/2009 8:32:37 AM
 

iena says ...
  Betul.. betul..betul
iena pun ada dpt email nie masa baca tu ngalir airmata. Teringat kekadang tu ngan anak cepat jer nak melenting. Huhuhu

Reply | Posted on 7/31/2009 9:03:23 AM
 

aimila says ...
  Sgt menyentuh perasaan dan rasanya ia amat terkesan skali lantas telah m'alirkan airmata semasa m'bacanya. tima ksh maya utk kata2 tu. sgt m'insafkan...

Reply | Posted on 7/31/2009 10:39:39 AM
 

ainee si ketua pari2 says ...
  so sweet yet touching..

Reply | Posted on 7/31/2009 12:06:28 PM
 

maya says ...
  thanks all...
banyak forwarded email yg tak terbaca sebenarnya.. hari tu go tru sekali jumpa yang ni... elok pulak anak tengah demam saya pulak di tempat kerja setelkan kerja tak habis2.. sungguh sedih sekali bile baca...

Reply | Posted on 7/31/2009 9:16:58 PM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 13 + 9 =
 

 

Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2018. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server