HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

iena says ...
  Salam Maya,
Fikirkan hanya iena jer mengalami selera makan yang menjadi-jadi ada gak geng yer. Hehe sama la iena nie asyik dok mencari makanan untuk mengunyah jer. Sampai dah hampir gedebom.Nie dok sibuk cari ubat untuk kawal selera makan yang menjadi-jadi nie...

Reply | Posted on 7/24/2009 11:26:20 AM
 

hanis says ...
  haaa....sesuatuh!

Reply | Posted on 7/24/2009 11:31:47 AM
 

Myza says ...
  Hmm.. mungkinkah sebab makan untuk '2 orang'?

Reply | Posted on 7/24/2009 1:49:39 PM
 

maya says ...
  iena,
itu lah.. adoiiiii.... dah ler rase lapar je.. pas tu bile ade makanan rase sayang kalau tak makan..

hanis,
sungguh sesuatu betul..

myza,
memang makan macam untuk '2 orang', tapi yang makannya sorang je.. :p confirm! no worries.. haha..

Reply | Posted on 7/24/2009 2:43:03 PM
 

salina says ...
  i kalau selera luar biasa ni...selalunyer mmg ada
'ulat' kat dlm tu...kalu sungguh bagai di kata..tahniah ...

Reply | Posted on 7/24/2009 4:01:08 PM
 

maya says ...
  haha salina..
lawak ko... confirm2 takde...
:D

Reply | Posted on 7/24/2009 4:03:20 PM
 

kui says ...
  tu lah, aku pon klu dah mkn nasi pon, mesti cari benda nak ngunyah gak.. nak kata ada isi, macam tade.. hehe. smlm gi shopping baju, sedih. tgk baju2 ni saiz xl pon keciknyer mak aih.. baru sdar betapa 'kecikknya' diri ni...huhu

Reply | Posted on 7/25/2009 11:37:00 AM
 

iamja says ...
  aku pun terasa sesuatuhhh!!!

Reply | Posted on 7/27/2009 11:33:16 AM
 

maya says ...
  adoii laa.. bagaimana harus ku katakan lagi wahai saodah... tiada apa-apa di dalam perut ku ini melainkan makanan belaka...

Reply | Posted on 7/27/2009 4:49:27 PM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 13 + 3 =
 

 

Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2018. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server