HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

Ayuh! Mari menari
Tuesday, July 14, 2009
Posted on 1:23:01 AM | 6 Comments

.

Step Up 2006

saya dah tengok. baru je tengok. 2 kali. dan saya sangat suka. bahagian ke dua pun saya dah tengok. tapi saya lagi suka yang ni. yang ada Channing Tatum ni.

malam ni saya boleh tidur senyum-senyum sampai esok pagi. tapi rasanya macam nak tengok lagi dan lagi.


Corat-Coret, Fiction, Lagu | 6 Comments
 

Wan says ...
  Kene mintak komisyen nih.. mwaahaha. Channing tatum super ensem..

Reply | Posted on 7/14/2009 8:41:53 AM
 

rina says ...
  sorang lagi geng kelab dangdut...

Reply | Posted on 7/14/2009 9:04:36 AM
 

maya says ...
  wan, sila mintak komisen ngan si super duper ensem channing tatum tu.. bagitau aku bila ko nak jumpa dia eh...

rina, i bukan nak menari tau.. cume suke tengok diorang menari tu.. sangat asyik.. haha..



Reply | Posted on 7/14/2009 9:42:20 AM
 

haida says ...
  ni favourite movie anak saya ni..

Reply | Posted on 7/14/2009 12:33:55 PM
 

iamja says ...
  ooo ni peminat orang nari2 plak. Citer omputih la. Lagi satu blog kalau saya masuk mesti citer KOREA dan citer Indonesia. Muahahahha..

Reply | Posted on 7/14/2009 12:50:57 PM
 

Mizzy N says ...
  saya suka cerita no 2 dia.

Reply | Posted on 7/18/2009 1:41:49 PM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 10 + 10 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server