HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

rina says ...
  dlm barn buddy ada ujan tak...

Reply | Posted on 7/4/2009 8:19:58 AM
 

maya says ...
  takde.. semua kene siram sendiri.. tapi bagus, buleh naikkan mata.. tolong siram kebun orang pun dapat mata..

Reply | Posted on 7/4/2009 9:17:03 AM
 

wan says ...
  seperti kata dr fadzilah kamsah - sebelum datang kehebatan, Allah akan kasi kita ujian. Kita takkan jadi orang yg hebat kalau tak melepasi dugaan dan ujian. jangan tengok musibah dan masalah sebagai satu kesusahan semata sebab itulah cara kita untuk belajar menjadi orang yg hebat. Orang yg tak ada masalah, selalu senang, akan jadi lembik dan manja.

Dan ustaz danial kata pulak, kita manusia selalu bermegah dan berseronok bila ada kesenangan, tapi kita perlu ingat, selepas kesenangan akan datang kesusahan. Jadi perlu risau sebab setiap kesenangan akan disertakan kesusahan. Dan roang yg selalu bersedih dengan kesusahan sampai nak bunuh diri dan macam2, tak perlu terlalu bersedih, ingatlah setiap kesusahakan akan disertakan dengan kesenangan.. Allah Maha Adil..

Renung-renungkan dan selamat beramal (tu kata ustaz danial gak hehehe)

Reply | Posted on 7/4/2009 11:29:41 AM
 

deemumtaz says ...
  yup.. tul tu... Tapi saya peminat hujan. Betul! terutama kalau di malam hingga subuh hari... bestnyer tidur diulit kesejukan sampai kadang2 tu kantoi.. hehehe.. kantoikan diri... x malu..

Reply | Posted on 7/4/2009 3:46:18 PM
 

rina says ...
  wanz... eh.. itu bkn kata2 fofular dr ustaz izi kat hotfm ke... hehehe

Reply | Posted on 7/4/2009 9:35:14 PM
 

maya says ...
  wan,
mekasih... sejuk rasa bace tazkirah nih...

deemumtaz,
hehe.. hujan bila malam memang syok... nyaman je rasa..

rina,
dapat bayangkan intonasi tu, tapi tak tahu namanya yang betul..

Reply | Posted on 7/5/2009 12:29:13 AM
 

Wan says ...
  eh bukan ustaz danial ke nama dia? Alamak silap

Reply | Posted on 7/5/2009 9:02:23 AM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 14 + 8 =
 

 

Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2018. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server