HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

una dos tres!
Saturday, June 27, 2009
Posted on 1:41:13 AM | 5 Comments

una dos tres cuatro cinco seis siete ocho nueve diez..

ini yang elman ajarkan kepada kami..
setelah berbulan-bulan (tahun?) dia belajar dengan si handy manny.
nak suh dia belajar dengan mahathir lokman ke lepas nih?
hehe...


Corat-Coret, Anak-anak Kita | 5 Comments
 

Wan says ...
  belajar dgn luqman aku nak tak? haha bahasa "german".. tapi dia punya kemahiran bahasa german dah pupus lah pulak.. aiseh....

Reply | Posted on 6/28/2009 7:19:13 AM
 

kaezrin says ...
  mmg kan...itu pun khilfi belajar....

Reply | Posted on 6/29/2009 10:46:30 AM
 

kc says ...
  hihihih that's so cute! jgn tak tau kc pun belajar spanish bila tgk dora...or diego...

Reply | Posted on 6/29/2009 1:44:23 PM
 

azie mylt says ...
  maya.. ni bukan dari lagu pitbull tu ker?

Reply | Posted on 6/30/2009 5:23:32 PM
 

maya says ...
  adooiii... sungguh lambat diriku menjawab..

wan,
buleh juga, asalkan ada yang paham.. hehe

kaezrin,
itulah budak2 senang nak ingat kan.. aku jenuh tak hapal2... sudahnya kene bantuan internet.. sebab tu paste sini biar lain kali buleh baca...

kc,
kan.. bagus sebenarnya katun2 yang ada pengajaran macam ni..

azie,
errmm.. tak tahu pulak saya lagu pitbull. yang tahu dari cerita handy manny tu jek...

Reply | Posted on 6/30/2009 9:36:57 PM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 9 + 1 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server