HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

huh?
Friday, June 26, 2009
Posted on 12:08:16 PM | 4 Comments

huh!..
kujat saya dapat sms pagi2 buta (buta?) kata mj mati... ni apesal pagi2 dah menyumpah seranah suh mj mati ni? dah tak suka mj ke? ade mj yg mati ke? takkan lah kan.. sebab takde nama... atau pun mj bukan nama sebenar ke yang mati?

terus saya call si pemberi sms. ler.. michael jackson ropenyer...


baru saya tahu rupanya, masih sayang lagi dia kat mj.


eh. kejap.. saya sangat teruja dengan kain-kain kotton elin nih... huhu..

rasa gatal-gatal je tangan...


Corat-Coret, Kisah Saya, MJ | 4 Comments
 

rina says ...
  tulah ko soang jer tatau bite.
tulah sapa suh g keje lambat.

Reply | Posted on 6/26/2009 1:43:03 PM
 

maya says ...
  lepas tepon ko, suami ku telepon juga... bgtau bende yg sama... hehehe...

Reply | Posted on 6/26/2009 1:56:09 PM
 

taichee says ...
  Haaa..
tulah aku pun tak pcaya at first MJ ni dah pergi. Tu pun si Modjo sebuk sms. siap sedey sedey lagih.

Pepehal pown, meh kita tgk dia dikebumikan style Islam ke pe

Reply | Posted on 6/26/2009 3:50:17 PM
 

maya says ...
  taichee,
itu ler... tak tau lagi ni..
eh ke aku sorang je yang tak tau lagik nih? kekeke..

Reply | Posted on 6/30/2009 11:48:43 PM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 10 + 9 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server