HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

sweetwannur says ...
  urrrmmm...besttttnyeeee!!!!sesegar ijau daunan...begitulah kita diibaratkan...huhuhu

Reply | Posted on 6/15/2009 10:59:55 PM
 

kui says ...
  wahhhhhhhhh lenanya tido si kecit tu

Reply | Posted on 6/16/2009 8:09:35 AM
 

iamja says ...
  tak panas ke kat luar time nie? mungkin tak panas kot ekk sbb kat sungai dan kat dalam hutan. sejuk kot ekk..

Reply | Posted on 6/16/2009 8:17:39 AM
 

rina says ...
  cantiknya gambar daun2 yang membentuk CINTA itu...

Reply | Posted on 6/16/2009 8:44:59 AM
 

maya says ...
  sweetwannur,
memang sangat segar dan bugar juga.... hahahha.. airnya sangat sejukkk...

kui,
itu budak kan, lepas naik dari air terus tidur sampai kami nak balik. ade dekat 3 jam dia tidur...

iamja,
situ memang tak panas ja. dok dalam khemah takde kipas pun melly tak peluh2. tak tahulah sebab cuaca mendung ke atau sebab dalam tu memang redup je.. rasanya kat kawasan lain panas kot kan tengah jerebu.....

rina,
a'ah cinta tu betul2 di atas kami... hehehhe...

Reply | Posted on 6/18/2009 1:00:17 AM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 5 + 9 =
 

 

Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2018. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server