HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

ChomelCraft Giveaway
Wednesday, May 27, 2009
Posted on 11:59:02 PM | 3 Comments

sungguh banyak dah komen2 dalam tu.. saya tahu, harapan saya nak menang kelip-kelip ku sangka bintang yang sangat comel ni memang sangat tipis.. tapi, heeiiyy!!! apesal belum-belum nak mengalah kan... sementara belum tutup ni, saya nak juga nama saya tersenarai..

abragedabra.. fuh fuh fuh.. blinngggg!!!!!
eh? saya menang! saya menang! (dalam mimpi)

kepada kawan-kawan sekelian, silalah ke chomelcraft.blogspot.com untuk memeriahkan majlis yang sudah sedia meriah...


Corat-Coret, Favorites, Giveaways | 3 Comments
 

Wan says ...
  Mmg comel kan.. aku dah add di fesbuk, tapi tak terbuat lagi la entry tu.. aiyayaya

Reply | Posted on 5/28/2009 6:15:17 PM
 

maya says ...
  kan kan... comel sungguh..

Reply | Posted on 5/28/2009 10:32:16 PM
 

Myza says ...
  Kalaulah anak dara saya tu suka pakai kelip-kelip gini, mesti saya pun join juga giveaway ni.. Cumel sangat!

Reply | Posted on 5/29/2009 12:15:56 PM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 7 + 9 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server