HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

permainan baru
Wednesday, May 13, 2009
Posted on 1:19:53 AM | 5 Comments

balik dari menghantar melly jumpa doktor tadi (alhamdulillah, semuanya baik belaka, cuma kena makan anti-biotik doktor kata), elman sebut "oo.. donald duck.. oo.. donald duck..", berulang, ulang dengan nada yang sama.

saya pun cakaplah, "eh dah.. dah.." kelakar jugak tengok dia dok looping cam tu kan.

dia buat juga lagi.."oo.. donald duck.. oo.. donald duck.."

papa pulak cakap, "dah dah.." sambil gelak-gelak..

elman kata, "kena klik baru buleh berhenti." dan sambung lagi.. "oo.. donald duck.. oo.. donald duck.."

"klik", papa kata. elman pun berhenti. oh macam tu ke?..

seminit lepas tu elman buat lagi, "puufffff!!! alamak dah rosak..." dan sambung lagi.. "oo.. donald duck.. oo.. donald duck.."

"klik" papa kata..

tapi elman sambung lagi.. "oo.. donald duck.. oo.. donald duck.."

"eh, apesal taknak berenti ni? klik klik klik.." papa kata lagi..

elman berhenti, "hah! macam tu lah kena klik banyak kali sebab dah rosak"

hahahaha...


Corat-Coret, Anak-anak Kita, Kisah Saya | 5 Comments
 

tini says ...
  chomey...!!

Reply | Posted on 5/13/2009 7:50:23 AM
 

rina says ...
  bolehlah aku guna pakai time2 ko dk 'bebel' nanti.

Reply | Posted on 5/13/2009 8:43:10 AM
 

Wan says ...
  mmg loyar lah iman nih ehehehe

Reply | Posted on 5/13/2009 10:14:58 AM
 

Zai says ...
  So cute!!

Reply | Posted on 5/13/2009 7:52:13 PM
 

iamja says ...
  elman nie mmg penuh dgn idea.. syok baca kisah dia.

Reply | Posted on 5/13/2009 10:40:40 PM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 17 + 9 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server