HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

anak perempuan saya
Monday, May 04, 2009
Posted on 5:17:27 PM | 13 Comments

ya. begitulah anak perempuan. memang berbeza membesarkan anak lelaki dan anak perempuan. walaupun ada sikit-sikit persamaannya, terutamanya yang mana-mana ilmu yang diperturunkan oleh abang kesayangannya, contohnya, percubaan melompat turun dari anak tangga ke dua, dan dengan sengaja mengimpit orang lain ketika tidur sambil menjerit, "cempit! cempit!", dan menjadi ahli bomba di bilik air sendiri.

satu lagi tabiat perempuannya adalah mendodoi abang atau mama supaya tidur, sampai mama pernah betul-betul tertidur, sambil mengiring memangku kepala dengan tangan. orang yang didodoi dilarang membuka mata.

nota kaki: lepas pakai lipstik olok-olok, saya lap bibirnya dengan jari. hehehe.. yang penting dia seronok.


Corat-Coret, Anak-anak Kita | 13 Comments
 

jaja says ...
  hehe..kecik2 lagi dah pandai pakai liptip ye. tengok tang mulut dia tu, macam betul punya la!! hehe...

Reply | Posted on 5/4/2009 6:34:55 PM
 

bibi says ...
  oh comelnye diee~
rambut kerinting membuatkan die sangat3 comell!~
;p

Reply | Posted on 5/4/2009 8:08:41 PM
 

fawa says ...
  anak dara saya juga begitu....anak lelaki...jeling juga,tp saya olok2 kan aja...semua mau tiru macam saya...

Reply | Posted on 5/4/2009 8:18:42 PM
 

Cik As says ...
  Yang pastinya gambar tu memang cantik ...

Reply | Posted on 5/5/2009 12:51:24 AM
 

rina says ...
  luas betul melly nganga...

Reply | Posted on 5/5/2009 8:38:42 AM
 

kv says ...
  anak dara saya pun lbh kurang. Kalo mama pakai lipstik, harus dia pun sibuk nk pakai sama. Lps perasan chantek.

Reply | Posted on 5/5/2009 9:39:42 AM
 

Zety says ...
  Alahai kiutnya dia. Comelnya bila dia kata "cempit! cempit!" tu. Hahaha.

Reply | Posted on 5/5/2009 10:54:01 AM
 

aimila says ...
  amboi, posing sakan ank dara tu..maya, sama ler kita. sy dua2 pun ank dara. lipstick tu smpai diaorg tau kita sorok kat aner. kiut ler melly, mmg kiut. geram nengok kan 'kekerintingan' rmbutnya tu. Ikut rmbt sapa, errkk..

Reply | Posted on 5/5/2009 12:05:55 PM
 

zura says ...
  Hahaha..dia lah penghibur hati kita.. marah camna pun kensel marah..

Reply | Posted on 5/5/2009 3:38:46 PM
 

ummi-izah says ...
  salam maya...

wah seronok yer ader anak pompuan bole jugak kongsi2 hobi..hehe..saya belum ade rezeki lagi..

Reply | Posted on 5/5/2009 4:46:20 PM
 

Mas says ...
  wah maya bukan main lagi si melly ngan lipstips olok2 nya tu....dah cik puanpuan(pinjam ayat anak dolu hehe) kene rajin wat make over.Hah rambut ala2 kerintingnya tu...meh aunty nak cubit pipi melly jap....

Reply | Posted on 5/5/2009 5:39:34 PM
 

maya says ...
  jaja: hehehe.. saya perasan dari sejak terbaring sebelum pandai mintak dok renung saya pakai liptik. sib baik saya jenis tak mekap sangat..

bibi: tapi itulah.. melly tak suka bersikat.

fawa: ahahaha.. anak lelaki pun teringin yer...

Cik As: tq..

rina: takut mama tak tonyoh.. tu sua beso2..

kv: ahahaha.. betul.. mulalah tak leh katup mulut...

Zety: ehehe.. comel-comel gak.. tapi kalau ikut perangai tu, katil 80 kaki pun cempit..

aimila: adoi tak dapat kalau melly kuasa dua...

zura: itulah dia..

ummi-izah: salam ummi-izah... insyaallah mana tau ade rezeki akan datang.. yang penting anak2 kita sihat kan..

Mas: ahakhak.. anak saya yg lelaki tu sebut tempuan & telaki.. kekekke... itulah.. kalau tak jadi cam mak dia.. dah tua-tua pun tak reti makeover.. hahaha.. jangan tak tau melly pandai lawan cubit gak.. tapi guna gigi.. hehe..

Reply | Posted on 5/5/2009 10:13:36 PM
 

redcomel says ...
  comel sangat..adui, teringin bangat nak anak perempuan

Reply | Posted on 5/6/2009 4:44:25 PM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 9 + 7 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server