HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

tissue holder
Friday, May 01, 2009
Posted on 12:23:33 PM | 8 Comments

lepas saya siapkan segala benda untuk di bawa bercuti, tiba-tiba papa kata nak basuh kereta dulu. sebab semua dah siap, jadi sambil saya tunggu papa hantar kereta pi basuh & ambil abang dari sekolah, saya buat tissue holder ni, sebab saya tengok tisu tu dah macam nak terburai dok dalam tote bag saya tu..

sekejap je buatnya... syok boleh letak purse sekali kat belah selit belakang tempat tisu tu. senang bawak benda ni kemana-mana. nak tertinggal pun senang

nota kaki: kami akan ke luar bandar lagi lepas ni. ;)


Made by Maya, Dan Lain-lain, Bag | 8 Comments
 

fawa says ...
  size tisu yang kecik @ besar ? i luv the stripes...bestnya g holiday...

Reply | Posted on 5/1/2009 2:05:57 PM
 

aimila says ...
  maya..cntiknya tisu holder tu. Sempat lg awk m'jht time2 nk gi b'cuti...cayalah..

Reply | Posted on 5/1/2009 6:32:45 PM
 

rina says ...
  pegi 'siam' lagi ke...

Reply | Posted on 5/1/2009 7:00:24 PM
 

bibi says ...
  k.maya mmg kreatif!! i'm awed!~
;D

Reply | Posted on 5/2/2009 9:15:00 AM
 

rahmah says ...
  Salam Pn. Maya.. I selalu baca bog U dan blog ni memang menarik. I nampak u memang familiar dgn fabric. Saya nk tanya sikit.. kat mana saya boleh dapatkan kain cotton jepun ye? TQ.

Reply | Posted on 5/2/2009 7:41:23 PM
 

lian says ...
  it is soooo lovely kak maya

Reply | Posted on 5/2/2009 10:30:34 PM
 

maya says ...
  fawa: ni untuk tisu besar. saya holiday pi kampung sendiri saje.

aimila: tq.. sbbnya nak tenangkan hati nak menunggu-nunggu..

rina: balik kampung.. cam takde lak unsur siam

bibi: tq..

rahmah: :D selalu nampak nama awak.. thanks.. saya tak tahu banyak pun.. yg saya tahu mana yg saya dah pernah guna saje.. kotton jepun ade kat kamdar, nagoya, jakel & byk lagi kedai2 kat jln tar tu..

lian: thanks lian.. sibuk eh sekarang..

Reply | Posted on 5/3/2009 6:04:50 PM
 

shopaholiclearance says ...
  hi,
I love the tisu holder, do you do for sale?
I saw a website: http://supermarkethq.com/product/polopolo-pocket-tissue-holder
Do you custom make it as the link i gave and sale it?

thx

Reply | Posted on 12/26/2009 12:14:22 AM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 10 + 1 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server