HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

zoolagi
Friday, May 01, 2009
Posted on 1:13:42 AM | 13 Comments

ya. kami memang suka zoo. cuma bezanya zoo dia di kepala, (eh kutu ke?) dan zoo saya pada kunci-kunci (eh pijat ke?).

cendawan tergolong dalam kategori zoo jugak ke?


Made by Maya, Felt Creation, Sewing Corner | 13 Comments
 

fawa says ...
  cute babe..cendawan kita aksesori tambahan kat laman zoo

Reply | Posted on 5/1/2009 8:28:46 AM
 

bibi says ...
  cutenyeee!~ suke zirafah tu.. nak tanye kak maya, felt tu mmg ade printed polka dots ke? tqiu! ;)

Reply | Posted on 5/1/2009 11:16:29 AM
 

Lydia says ...
  cute gileee..hehehe..


Reply | Posted on 5/1/2009 11:39:15 AM
 

maya says ...
  fawa: tq. betul2.. kat zoo kan banyak cendawan.. hehe..

bibi: tq. a'a.. memang printed polka dot..

lydia: mekasihh..

Reply | Posted on 5/1/2009 12:21:39 PM
 

rina says ...
  nak jugak printed felt...

Reply | Posted on 5/1/2009 6:58:21 PM
 

bibi says ...
  ooo.. xpernah jmpe lagi... menarik!
time kasih... :D

Reply | Posted on 5/2/2009 9:16:06 AM
 

ummizz says ...
  mana ko beli printed felt ni maya? comel

Reply | Posted on 5/2/2009 1:42:10 PM
 

maya says ...
  rina: saya beli di maycraft.com.my sila ambik disana.

bibi: boleh jumpa di maycraft.com.my

ummizz: saya beli di maycraft.com.my

[i]maycraft dah kene bg komisen pada saya, sebab selalu sangat saya sebut namanya.[/i]

Reply | Posted on 5/3/2009 5:58:48 PM
 

rina says ...
  kalu aku sebut jugak agak2 dia kasi komisen gak ke ek...

Reply | Posted on 5/3/2009 8:48:43 PM
 

shikin says ...
  this is what im looking for..thanks maya...

Reply | Posted on 5/13/2009 3:02:18 PM
 

cher zura says ...
  cute nyeeeee .... saya sukeeeee ...
boleh tanya tak .... benang apa yg maya guna utk jahit kain felt

Reply | Posted on 8/20/2009 11:25:05 PM
 
maya replies ...
  tq cher zura..
saya guna benang dmc yang untuk cross-stitch tu..
guna benang biasa untuk jahit tu pun boleh.. tapi kena lapis2 lah..

Reply | Posted on 8/21/2009 9:42:23 AM
 

cher zura says ...
  tq tq tq maya ... nak cuba buat la ...

Reply | Posted on 8/22/2009 4:31:21 PM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 13 + 9 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server