HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

montaj sakit belakang
Sunday, March 29, 2009
Posted on 5:29:26 PM | 8 Comments

sakitnya belakang saya sekarang ni.

tahulah saya kini sakit belakang yang wan maksudkan tu. sakit belakang bila mengadap screen di rumah.

saya memang tak duduk dalam posture yang betul bila kat rumah. sejak malam tadi, sebab tu tak kosentrate tengok af sangat. dan hari ni sehari suntuk saya cuba siapkan bahan untuk montaj reunion 4/4.

bila tengok balik takde lah apa sangat. tapi sebab nak kena korek gambar dalam fb-fb mereka. lepas tu nak compare dengan gambar-gambar lama. screening, kalau boleh nak guna gambar yang cantik-cantik saja. dah tu nak kena edit pulak. tahulah kualiti gambar fb cemana kan. bilalah fb nak simpan gambar cantik cam flickr.

nak pastikan takde gambar dan nama tertinggal. macam senang. tapi bengkok juga bahu saya ini. dan dalam keadaan melly yang manja-manja kucing sekarang ni kan... sib baik mama dia tak manja-manja singa gak. tu pun sebab ada papa boleh tolong manja-manjakan rimau melly & elman. kalau tak tak entah cemana lah. nak present sabtu depan. weekdays tak sempat dah memang kena kerja.

pas tu nak kejar ade lagi 5 beg tak siap jahit lagi. nak kena siap sebelum 3/4 pulak.

haih! pening kepala rasanya. tu pun belum combine jadi video lagi. belum lagi nak cari muzik.. dah pukul 5 setengah dah ni.. ingat nak jalan-jalan ambik angin kejap lah.

nota kaki: tolong bagi saya tajuk lagu rancak, boleh?


Corat-Coret, Kisah Saya | 8 Comments
 

Iamja says ...
  Lagu fame best gak utk reunion.

Reply | Posted on 3/29/2009 7:21:58 PM
 

Wan says ...
  Aku cadangkan lagu Vitamin C - graduation
Cam sesuai je utk high school frens, reunion etc.

Aku suka lagu ni dulu...

http://www.youtube.com/watch?v=0HDM3eYp4KQ

tapi tak berapa rancak la pulak kan...

Reply | Posted on 3/30/2009 1:28:32 AM
 

Wan says ...
  ye sakit belakang saya dah baik... mmg seksa lah

Reply | Posted on 3/30/2009 1:35:46 AM
 

rina says ...
  ko x penah kena sakit belakang ke... aku yg baru kena masa nk amik sekut kt rak paling bawah di jelly mart 2minggu lps... b4 sampai umah org tu aku telan panadol 2 bijik. tiba2 dia jadi...

memang sakit wa ckp sama lu

Reply | Posted on 3/30/2009 8:34:43 AM
 

mushroom says ...
  aritu sy pun sakit blkng..sebulan lebey gak la.. siap g spital xray sume, doc ckp duduk x btol.. len kali jgn cari keje yg duduk jer..adehh abes nk keje ape?! jadi doc pun byk duduk gak kn :P last˛ g ngurut..3x pegi baru ok..hmmp muda˛ dh skt blkng :D

ape kate akak guna lagu high school rokers by bunkface :D sy suka lagu tuh!!! hahaha

Reply | Posted on 3/30/2009 8:53:02 AM
 

tety says ...
  cemane skali pun aku suka lagu kenangan terindah... huhuhu mcm best jek lagu tuh... tp die bukan lagu rancak.. :p

Reply | Posted on 3/30/2009 10:39:56 AM
 

Wan says ...
  la aku baru tau odz beli sekut kat jelly mart, adeiii org kl nih, org kat sini punt ak penah jejak jelly mart tu..

Reply | Posted on 3/30/2009 4:08:53 PM
 

maya says ...
  ja: mekasih.. akan ku cari lagu tu..

wan: mekasih.. akan aku cari gak lagu tu.. & yer sakit belakang siksa sekali..

rina: ade gak laa sekali sekala datang.. dah keje aku seharian ngadap komputer kan.. tapi terpeleot ambik barang pun penah gak..

mushroom: tu laa.. dah keje ngadap komputer kan.. kecuali kalau hahahaha.. pernah tengok tak yg macam portable laptop letak kat pinggang.. galas dr bahu tu... tu sambil berjalan pun buleh buat keje.. hahaha.. okeh.. annati saya cari lagu tu.. mekasih..

tety: lagu tu pun aku cari gak... buleh selang selikan..

wan: tu nama odz jakun sekali sekala pi penang.. muahahahha...

MEAKSIH SEMUA!!!!!!!!!! I LAP U OLS... hilang sikit pening aku ni..

Reply | Posted on 3/30/2009 6:23:08 PM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 7 + 7 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

© My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server