HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

konon comel sangat lah tu
Saturday, March 28, 2009
Posted on 3:13:59 PM | 8 Comments

tu buat gaya comel lah konon tu..

alololo... tunjuk gigi atas pulak. taulah gigi bawah 2 je..

amboi.. betul nak goda mama lah tu..

kawan-kawan melly nak tau tak?

.

.

.

.

.

.

.

tu dia! dah terlebih creative pulak..


Corat-Coret, Anak-anak Kita | 8 Comments
 

iamja says ...
  hahahahhaha... ada tattoo di kaki..

Reply | Posted on 3/28/2009 3:26:44 PM
 

deja says ...
  haha,lawak betoi ekspresi muka dia..ingatkan ape tadi...rupenye conteng kaki..haha

Reply | Posted on 3/28/2009 4:46:50 PM
 

rina says ...
  rambut melly ingatkan aku pada AFUNDI HAFIZ. cute sungguh budak tu... secute melly.

tu dia dh nampak dh ciri2 kreatif di jiwa melly... teruskan usaha anda. aunty rasa dinding kopil tu pn byk lg yang perlu ditransformasikan...

Reply | Posted on 3/28/2009 11:56:40 PM
 

maya says ...
  ja: haha! auntie ja nak juga? melly buleh tolong buatkan..

deja: huhu.. jenuh nak buang tu..

rina: aiseh.. malam tadi terlupa nak tengok hafiz.. punye bz sedar2 dah kena komen.. good komen plak tu.. err.. yg lain2 pun tak tengok sangat sebenarnya.. lom start engine lagik..

bahagian dinding abang dia dah buat dulu.. jadi melly nak conquer bahagian kulit plak..

Reply | Posted on 3/29/2009 9:08:22 AM
 

Wan says ...
  Itu tanda melly nak satu komputer, dia nak buat scrapbooking hehehe

Reply | Posted on 3/30/2009 1:20:33 AM
 

jaja says ...
  ala, dah memang comel pon, kan melly kan?

Reply | Posted on 3/30/2009 9:32:23 AM
 

ummi's 2As says ...
  rambut melly mcm rambut my baby amirul hakim 1.4 years ..

Reply | Posted on 3/30/2009 4:49:42 PM
 

izah78 says ...
  salam maya...wah ni mesti nak cuba praktiskan technic yg blaja kat workshop ari tu kan..:p..

anyway melly mmg comei..emm especially tuk saya yg blum ader rezeki dpt daughter lagi..sume 3 boys..

Reply | Posted on 3/31/2009 9:55:49 AM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 3 + 1 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server