HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

mula-mula dia nak jadi photographer, tiba-tiba dia nak jadi penyanyi pulak
Tuesday, March 24, 2009
Posted on 10:29:10 AM | 11 Comments

pagi tadi blackout. jadi saya mandi dalam kegelapan hari ni. tapi tu tak ada kena mengena. cuma anak saya menangis sebab mandi air sejuk, boleh? nasib baik adik boleh buat lawak sampai abang dia ketawa pagi ni. so, keadaan terkawal.

sebab hujan, macam biasa, akibatnya adalah jem. maka saya perlu berbuat sesuatu. tiba-tiba saya teringat ade karaoke mase reunion nanti. maka saya pun pasanglah cd campuran buatan sendiri yang ada lagu bila diri disayangi dari ukays tu yang entah kenapa lagunya sentiasa berlegar-legar di kepala saya akhir-akhir ni. setelah dicari lagu ke 20, saya pun ikut menyanyi. macam best je kan.

atas inisiatif nak dengar suara sendiri maka saya pun rekodlah di henpon saya sambil memandu berhati-hati. nasib ler kan kalau ade orang nampak saya dok terjerit-jerit dalam kereta kan, saya tahu dia tak dengar pun, tapi mesti buleh nampak ape hal lah yang dibuat oleh cik aminah ni. tapi saya pun tau, takde sape kisah pun sebabnya saya pun tak kisah orang lain nak buat ape, asal jangan langgar kete saya sudah.

setelah di habis rekod, maka saya pun dengarlah balik. saya rasa elok sangatlah kiranya saya tidak mengalunkan suara leper saya masa reunion nanti.

saya tahu tak semua orang dikurniakan suara sedap, walaupun af dah masuk musim ke 7 maka sepatutnya dah 7 tahunlah orang buat bubbling tu, tapi saya tak buat pun bubbling. saya cuma cuba-cuba nasib saja dan isikan masa yang sangat jem.

tak kelakar pun, tapi nak gelakkan entry ni entah hape-hape. hahaha!


Corat-Coret, Kisah Saya | 11 Comments
 

rina says ...
  patutlah ujan tak benti2... rupanya cik aminah menyanyi... adoiiiii

Reply | Posted on 3/24/2009 11:29:30 AM
 

Lydia says ...
  hehehe..happy nye die ehh.. :P

Reply | Posted on 3/24/2009 11:38:47 AM
 

lyein says ...
  adeh aku gelak sorang2 spi berair mata aku ni haaa membayangkan ko nyanyi bersore leper..hahaahaha

Reply | Posted on 3/24/2009 12:33:42 PM
 

Aleesa says ...
  Menuju Puncak !!!! hahahahaha
ngko ni Maya.... sakit perut aku tahan ketawa..
Ketika aku begitu kusyuk membaca n3 ngko sambil senyum2 sokmo depan lappy nih.. Tiba2 " Mommy.. napa Mommy senyum??? tinguk cartoon kah???" See budak kecik pun perasan aku senyum sendiri2... huhuhu..

Reply | Posted on 3/24/2009 12:53:05 PM
 

maya says ...
  rina: eh, tapi ujan berenti pun sebab i nyanyi tau..

lydia: :D kalau tak, mengantuk..

lyein: jangan ler bayang2.. dah tau buruk.. hahaha

aleesa: haha.. dah dah pi toilet cepat.. kang tebolah kang..

Reply | Posted on 3/24/2009 1:10:45 PM
 

kv says ...
  kv pun suara hancurrrr!! Nak karok pun rasa malu.

Reply | Posted on 3/24/2009 2:24:20 PM
 

Wan says ...
  bukan sore ko macam sore siti... ke?
sore aku pun tak bodilicious gak, leper jua.. ada geng lahh

Reply | Posted on 3/24/2009 2:50:44 PM
 

lian | lilstitchy says ...
  giveaway mood at lilstitchy! enjoy=)

Reply | Posted on 3/24/2009 3:53:14 PM
 

mamadhiyya says ...
  sumbang2 kanlah sora kat sini..
kitorang nak tumpang dengar jugak..
kot boleh berguru..
kita jahit sambil nyanyi.. ;))

Reply | Posted on 3/24/2009 8:54:11 PM
 

maya says ...
  kv: hi 5..

wan: tu dulu sebelum ct kawen ngan dato k, sekarang terpaksa hi 5 ngan ko pulak.. haha..

lian: yey! sangat cute

mamadhiyya: hahaha.. jangan diharap..

Reply | Posted on 3/24/2009 9:07:33 PM
 

kui says ...
  hahahahah cik aminah cik aminah.. go back and prektis.. sempat lagi ni :D

Reply | Posted on 3/25/2009 8:26:14 AM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 12 + 10 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server