HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

akhirnya inilah entry ke 499
Saturday, March 21, 2009
Posted on 11:18:49 AM | 8 Comments

ya. dengan rasminya, undian di tutup sekarang. kossser undian pulak... penyertaan..

izinkan saya menguruskan apa-apa yang patut seperti:-

- memprint kesemua komen dan blog entry url. saya akan gunakan printer di rumah saya

- memotong-motong kertas yang dah di print mengikut nama & komen. ya saya akan buat secara manual, lebih nostalgik. sila kata saya jiwang, saya tak kisah

- melipat-lipat kertas yang dah dipotong. sebab kalau gulung leceh sikit kan?

- pergi kenduri kawen jiran saya

- menjaga mood melly & elman supaya tetap ceria dan gumbira

- melakukan proses pengundian dan mengambil gambar

- menggubah ayat untuk entry ke 500


Corat-Coret, Kisah Saya | 8 Comments
 

jaja says ...
  aik..tutup dah? sy baru berkira-kira nak komen lg =P so, bila la announce? petang ni? ala, jap lg nak balik kg ni...

Reply | Posted on 3/21/2009 1:00:35 PM
 

jaja says ...
  err..maya. nak pesan skit..komen yg saya punya print atas ketas kaler eh, senang skit elman n melly nak pilih.

=P oya, ada 1 blog saya pegi baru2 ni. sama kes jg dgn ko punya. dia suruh anak jantan dia jd model, siap tutup muka dgn beg plastik hitam.haha..nakal tapi menghiburkan! ni la model jimat kos namanya :))

Reply | Posted on 3/21/2009 1:38:07 PM
 

jannah says ...
  waa.dah tutup ke maya...eceee..tak sabar tgk saper yang bertuah ni..

Reply | Posted on 3/21/2009 4:30:42 PM
 

mas says ...
  nak tutup uda?hehe....debaran untuk mengetahui pemenangny kian terasa...bila nak umum nie....

Reply | Posted on 3/21/2009 4:44:02 PM
 

maya says ...
  jaja: saya ade tengok model beg tu.. hahahha..

jannah & mas: takyah debar lagi.. dah announce dah.. hehehe..

Reply | Posted on 3/21/2009 7:26:10 PM
 

kakpah says ...
  maya... kakpah tak sempat la. line internet trok .. huhuh.. takpa2 next time maya ye...
anyway.... hasil keje tangan u memang cuteeee .

Reply | Posted on 3/22/2009 12:57:36 AM
 

zila says ...
  Ms Maya buat cabutan ke? kalo camtu saya memang bertuah la.. heee...

Reply | Posted on 3/23/2009 6:01:17 PM
 

maya says ...
  kakpah: saya nampak kak pah punye entry kat blog & saya masukkan nama kakpah juga.. ;) cume tak rezeki lagi kot.. mungkin akan datang mana tau kan..

zila: yer.. ade 200 lebih kertas undi, tapi cabut cuma 5.. sungguhlah bertuah nama awak tu..

Reply | Posted on 3/25/2009 12:08:48 AM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 4 + 7 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server