HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

artis yang tak suka kontroversi
Sunday, March 15, 2009
Posted on 12:44:40 PM | 12 Comments

saya adalah di antara artis yang tak suka kontroversi. maka saya dah sorokkan entry ala-ala kontroversi yang sebelum ni tu..

nanti lain kali saya buat lagi entry baju merah dengan model penyangkut baju..

mudah-mudahan takde yang save gambar tu..

errmm.. terlepas entry 490. kita hanya merancang..

tq semua!


Corat-Coret, Kisah Saya | 12 Comments
 

iamja says ...
  aku slow... hahaha tak paham

Reply | Posted on 3/15/2009 2:18:14 PM
 

ellanie says ...
  takde la controversi pon entry tu...emm..nape remove?

Reply | Posted on 3/15/2009 2:36:27 PM
 

lian says ...
  hye maya! hehehe xsbr la nak tgk ur works! =P i've just done with my pincushion! yeay!

Reply | Posted on 3/15/2009 2:40:37 PM
 

maya says ...
  ja: haha.. takpe..

ellanie: yah.. saya dapat 1 vote kate x kontroversi,, kalau banyak lagi vote, saya bukak balik.. takdelah kontroversi sangat.. cuma saya takut bila bace komen2 tu.. haha

lian: hye lian.. biase2 je... pin cushion awak sangat cantik..

Reply | Posted on 3/15/2009 3:18:57 PM
 

malika says ...
  eh kenape remove..lantak la org nak kata controversi ka.. :)

i like ur work maya

Reply | Posted on 3/15/2009 3:32:56 PM
 

jaja says ...
  eh, napa dah remove entry to. sapa kata kontrovesi plak? ok apa, best, bleh wat org gelak. ketawa kan penawar duka! sy undi agar entry tu dimasukkan balik!

Reply | Posted on 3/15/2009 4:53:21 PM
 

~azie~ says ...
  alamakkk tak sempat baca komen kontrobersi tu laa, tapi posting tu rasanya biasa jer.. tak der provoke anybody

Reply | Posted on 3/15/2009 6:14:56 PM
 

sazren says ...
  ala.........
nape remove? ltak le balik.terkekek2 org baca

Reply | Posted on 3/15/2009 9:50:45 PM
 

Sheila says ...
  Salam Maya... lama tak sibuk2 kat sini :-D
Nak undi juga... x kontrovesi...


Reply | Posted on 3/15/2009 9:50:58 PM
 

maya says ...
  hahaha.. ok la ok la... saya letak balik..

Reply | Posted on 3/15/2009 10:42:28 PM
 

Wan says ...
  Tak kontroversi pun lah maya.. itu adalah normal dan selalu terjadi.. aku tgk org lain siap pakaikan tudung tepek sana sini hehe .. sila letak balik.

Reply | Posted on 3/15/2009 10:47:19 PM
 

maya says ...
  oh.. ye ke ade orang lain buat? ok ok.. aku dah letak balik.. bukan ape.. aku takut kene piahrelize .. hahahha.. entah cemane eja.. perasan!

Reply | Posted on 3/15/2009 10:58:43 PM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 14 + 7 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server