HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

banyak betul rasanya warna merah akhir-akhir ni.
Saturday, March 14, 2009
Posted on 11:00:21 PM | 10 Comments

malam ni ada yang tengok af7. dan rasanya paling ramai tengok man u vs liverpool. saya? takde channel sport kat rumah saya. tengok af pun bosan. ok. saya tengok satu, aishah (sama dengan nama tuan punya baju merah ni). oklah budak ni. tu pun asalnya sebab dia nyanyi lagu yuna. sebab saya pun baru tau pasal lagu yuna tu. tu pun nasib baik rina ade mention kat blog dia. kalau tak, harus saya tak tau, lagu sape pulak dia nyanyi ni..

bak kata yan, "semua terkejar-kejar nak jadi penyanyi.." (lama saya tak layan fb yang berwajah baru tu) memang. tergedik-gedik pun yer. dah ler lagu malam ni entah hape2.. lagu sedap pun jadi entah hape2. saya dengar juga sayup-sayup.. sebab saya menjahit. kan mesin jahit saya bunyinya kuat.

sekurang-kurangnya saya dah siap satu baju. tapi belum letak zip lagi. ni baju untuk anak kawan saya. untuk baju ni saya ada patung yang sesuai untuk menggayakannya. haha!

ikatan reben tu nampak jatuh sangat. kalau tuan yang empunya pakai, kena diikat ketat sikit. ada sehelai lagi saya kena buat. kain sama, tapi lengan panjang dan saiz besar sikit. takde patung yang muat.

tema untuk reunion nanti merah hitam. buleh pinjam ni..


Made by Maya, Dahlia Dress, Sewing Corner | 10 Comments
 

Wan says ...
  Maya, ko sohh elman kee pakaikannn!?! Hahaha sungguh kijamm
Tp auntie rasa mesti baju ni lagi cantik di badan iman kan kan..

Reply | Posted on 3/15/2009 5:17:10 AM
 

Dania & Gee says ...
  elman ke model nye ni. hehehehehe.

waduh merahnye. me pun ada kain ni. tapi entah la kat monitro ni merah sangat plak nampaknye.

cantik....

Reply | Posted on 3/15/2009 7:17:48 AM
 

maya says ...
  wan: dah dah.. jangan berspeku lagi.. tu patung tu.. saiz tu je patung yang ada.. hahaha..

gee: lama tak dengar khabar.. merahkan.. kena kasi kurangkan brightness kot.. hehe.. konsepnya ini untuk kenduri kawin, jadi, inilah pakaian seragam keluarga pengantin.

Reply | Posted on 3/15/2009 8:22:45 AM
 

Jaja says ...
  mulanya sy nampak tak ada yg tak kena dgn model ni. bila baca komen kengkawan yg lain...elman ke yg jadi mangsa ni?muhahahaha....betapa kijamnya, bak kata wan. apsal tak bg nampak tang muka skali? :P

Reply | Posted on 3/15/2009 9:48:22 AM
 

maya says ...
  jaja: wakakaka! korang tau yg kijam... itu patung lah tu.. bukan iman.. patung tu takde muka, sebab tu tak nampak.. :p

Reply | Posted on 3/15/2009 10:01:40 AM
 

sazren says ...
  mak aihh..kejamnye mama patung tu...

Reply | Posted on 3/15/2009 11:27:36 AM
 

saya says ...
  sazren: baru sekarang kamu menjelma yer... huwaaa!!! mane ada kejam...

Reply | Posted on 3/15/2009 11:36:19 AM
 

Wan says ...
  Maya, doa ibu makbul kan?
Mwaahaha

eh saya tanya je. tapi kalau elman jadi patung nak tak, nak tak? kakaka. Ok aku tau ko pun akan jawab dgn poyo. takpe saya redho

hyper sket org tak cukup tido hari ni.

Reply | Posted on 3/15/2009 12:08:03 PM
 

maya says ...
  huh!.. dah dah pi tido wan..

Reply | Posted on 3/15/2009 12:31:18 PM
 

malika says ...
  maya...u potong kain panjang panjang n later cantum semula ke? just wondering...

Reply | Posted on 3/16/2009 1:00:39 PM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 19 + 9 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server