HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

ummizz says ...
  syoknya, hilang rindu aku pada kampung halaman.. ada sawah padi gak, tapi takde la cantik macam yg ni

Reply | Posted on 3/11/2009 3:58:13 AM
 

iamja77 says ...
  rumah aku takde sawah padi. tapi cantik dan tenang bila melihatnya walaupun dlm gambar..

Reply | Posted on 3/11/2009 8:35:15 AM
 

rina says ...
  syok giler tgk... bila nk ajak aku p kampung ko ni... aku teringin nk jln kt batas2 padi tu... eh ke batas sawah...

Reply | Posted on 3/11/2009 8:39:00 AM
 

maya says ...
  has: bila nak balik kampung has? hehe..

ja: memang syok bila tengok sawah. bau lumpur pun boleh syok gak.. haha

rina: banyak kali dah aku ajak.. jom lah datang kampung aku.. nanti bila ko ke sabak bernam, lalu lah sawah padi kat sekinchan tu.. sawah sana lagi cantik..

Reply | Posted on 3/11/2009 9:03:10 AM
 

hanis says ...
  cool! aku pun mcm rina teringin nak jalan kat batas sawah. boleh ajak homestay ni haha. suka gambar melly rambut sepoi-sepoi tu

Reply | Posted on 3/11/2009 10:26:24 AM
 

lyein says ...
  tingat kg tokwan aku kt kedah..camniler..sejuk mata memandang...

maya ko g reg elman darjah 1 erk?? aku pn nk g esok tp aku takdelah coti..malas nk coti..

Reply | Posted on 3/11/2009 10:45:56 AM
 

Wan says ...
  bestnya ..bestnya.. mcm kg aku 10 tahun lepas.. skang sawah tak de npk dah dari rumah aku, nampak rumah orang

p/s semalam dah ambik, nasib tok laki cutis.. tqss..

Reply | Posted on 3/11/2009 10:52:19 AM
 

gee says ...
  nyaman suasana... sejuk & segarrrr. bestnye tgk melly, rambut kena tiup angin

Reply | Posted on 3/11/2009 1:44:32 PM
 

maya says ...
  hanis: jom jom berkampung di rumah ku.. sekali jalan-jalan kat batas, jumpa pacat baru tahu.. haha!

lyein: kat kedah lagi cantik kan, latar belakang gunung-ganang. p/s harus boss ko bangga bila bace nih..

wan: oh. kawasan sawah dah dijadikan tapak umah yer? aku tak tahulah cemana kampung aku 10 akan datang pulak. p/s cepat ler buat nak tengok.. :D

gee: nyaman bila pagi jer. bila tengahari panas terik, macam cacing kepanasan jugak jadinya..

Reply | Posted on 3/11/2009 3:06:07 PM
 

mushroom says ...
  hmm..sy x penah jejak sawah pun :| sentuh daun die pun x penah..haih

Reply | Posted on 3/11/2009 4:03:31 PM
 

maya says ...
  mushroom: jom jom datang kampung saya..

Reply | Posted on 3/11/2009 8:49:29 PM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 15 + 7 =
 

 

Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2018. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server