HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

hajat dihati nak tengok csi tapi remote astro entah mana
Sunday, March 08, 2009
Posted on 9:37:14 PM | 11 Comments

tadi kami ke kenduri kahwin sepupu suami saya. yang menariknya, mereka menggayakan pakaian tradisi jawa. kaler merah pulak tu, memang nampak terserlah. siap ada penari-penari jemputan.

suami saya ditugaskan untuk menjadi jurugambar tak profesional. dan kami ditugaskan untuk makan-makan. huh! makan-makan pun sedap. abang, adik dan saya juga amat berselera.

semoga mereka berbahagia ke akhir hayat. selamat pengantin baru.


Corat-Coret, Kisah Saya | 11 Comments
 

jaja says ...
  waduh..betul2 macam jowo! Maya..just nak bgtau, sy ada bg award tu. jom amik kat 'rumah' sy ek..

Reply | Posted on 3/8/2009 11:15:26 PM
 

hanis says ...
  cantik! i like merah

Reply | Posted on 3/8/2009 11:40:17 PM
 

maya says ...
  jaja: memang jowo lah! tq for the award.. saya dah tengok.. & nanti saya ambil.. thanks again.. :D

hanis: betul.. i pun suka..

Reply | Posted on 3/8/2009 11:43:25 PM
 

Wan says ...
  lawalah pengantin, mmg serba serbi lawalah!

Reply | Posted on 3/9/2009 12:37:20 AM
 

ummizz says ...
  cantiknya baju pengantin, pengantin pun lawa...
ala2 mawi-ekin la ni

Reply | Posted on 3/9/2009 8:13:27 AM
 

iamja says ...
  aku pun nak cakap cam mawi-ekin sbb jawa kan...:) mmg nampak merah itu terserlah sangat2.

Reply | Posted on 3/9/2009 9:10:03 AM
 

rina says ...
  memang bak pinang di belah 2... sungguh cantik sekali

Reply | Posted on 3/9/2009 12:21:36 PM
 

lian says ...
  maya i have an award for u!~ =)

Reply | Posted on 3/9/2009 1:39:57 PM
 

mas says ...
  Wah...cantik sekali pengantin ni....and i love your blog and work too.i link u

Reply | Posted on 3/9/2009 8:59:26 PM
 

azie says ...
  cuns lerr...merahnya mak ngah...

Reply | Posted on 3/10/2009 12:20:53 PM
 

maya says ...
  tq semua! - bagi pihak pengantin yang kembangnya sudah sampai nak terbang..

Reply | Posted on 3/10/2009 6:58:09 PM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 6 + 1 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server