HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

Wan says ...
  aku selalu rasa bersalah macam ni walau aku dok rumah... masa tak pernah cukup..

Reply | Posted on 3/3/2009 1:31:37 PM
 

rina says ...
  sama gak ngan aku... asyik nk gaduh ngan anak2.

Reply | Posted on 3/3/2009 1:41:26 PM
 

iamja77 says ...
  aku pun rasa camtu... asyik nak gaduh ngan anak je. habis diorang start dulu.. mau aku pun jadi budak2. akkaka.

Reply | Posted on 3/3/2009 7:31:28 PM
 

jaja says ...
  maya..tahniah!awak dapat consolation prize (+selipar buruk yg dah kena makeover) untuk jajakraf giveaway tu.nanti email me your add ya!

**memain je la pasal selipar tu. takkan la!!!tak dapat kotak tu,dpt yg kecik pun buleh la maya ye?

Reply | Posted on 3/4/2009 12:25:47 AM
 

maya says ...
  wan, rina & ja: hmm.. kan? banyak kali..

jaja: yay! tq jaja.. eerr.. selipar baru takde ke?

Reply | Posted on 3/4/2009 10:37:19 AM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 7 + 3 =
 

 

Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2018. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server