HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

rina says ...
  bak kata rona dlm rona rani makaroni... apa yg kita buat mestilah dari hati yang tulus ikhlas... atas rasa cinta kita dengan benda itu. lebih kurang camtulah kata2 dia kat incik azroni.

Reply | Posted on 2/26/2009 9:03:07 PM
 

maya says ...
  best eh citer tu? aku x penah tengok pun....

Reply | Posted on 2/26/2009 9:19:16 PM
 

iamja77 says ...
  sian maya.. aku last orang yer..:P walaupun tak masuk dlm senarai di atas.. hehhehe. tak per.. aku tak mintak cepat.

Reply | Posted on 2/26/2009 9:33:47 PM
 

gee says ...
  aku nye bila2 lapang ko wat la maya. jgn stress oke. me pon jiwa kacau lately, apsal ntah. anyway, tq sooo much, muuahhh..

Reply | Posted on 2/26/2009 10:50:40 PM
 

Wan says ...
  maya kalo pigi ikea beli belilah lebih fabs yg cun2 utk aku.. 0.5 cukup utk satu beg tak?

beli 2-3 pun tak pe, nanti aku bank in.. err berapa reganya.. nanti esok kita chit chat

Reply | Posted on 2/27/2009 12:16:51 AM
 

rina says ...
  eh... ayat aku tu cam tergantung. maksud sebenar yg i nk sampaikan... ko buatlah keje tu ngan rasa riang ria... tadak stress2... take ur time... sbb aku dan geng2 seme tadak hal cepat ke lambat ke... kan2... sbb kitoang seme dh tau camana keje ko... cuma kalu cepat dpt... tu kira bonus kt kitoanglah...

besok bleh dpt 2-2 beg ke... muahahaha. xdelah... i gurau2 jer.

i love u lah bebehhh

Reply | Posted on 2/27/2009 8:40:28 AM
 

rina says ...
  oh satu lagi... rona rani makaroni dh abis dh last week.

Reply | Posted on 2/27/2009 8:41:05 AM
 

Wan says ...
  odz ni aku agak agak ada kemaruk or mengidam nak makan makaroni bakar ke, makaroni sup ni....

Reply | Posted on 2/27/2009 9:40:35 AM
 

Karen says ...
  Kak bleh tak minta email?

Reply | Posted on 2/27/2009 10:06:27 AM
 

maya says ...
  terima kasih kawan2... saya rasa happy dapat luahkan di sini.. & saya rasa happy ade kawan yg macam kawan2..

karen: mayacaz@yahoo.com.. ermm... apesal email u bounce back?

Reply | Posted on 2/27/2009 11:21:07 AM
 

lyein says ...
  ditakdirkan ko terajin n tersuka nk wat lg revesible beg tu, sila masukkan aku dlm list...hehehe..yg kalerful tu pn aku nak jgk...waaahh..gile tamak...

ape2 pn tiada paksaan...:D

Reply | Posted on 2/27/2009 11:42:30 AM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 17 + 5 =
 

 

Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2018. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server