HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

hanya mereka yang tahu...
Saturday, February 14, 2009
Posted on 10:00:37 PM | 9 Comments

mula-mula, malu-malu


eh.. sape laa mamat hensem ni..

.
.
.

start kawan


hai, buleh berkenalan?

.
.
.

bila dah mesra


eh.. sorry, saya terkentut pulak.. hihi..


Corat-Coret, MJ, Anak-anak Kita | 9 Comments
 

rina says ...
  cute giler... sama besar doang berdua ni.

Reply | Posted on 2/14/2009 10:04:03 PM
 

iamja says ...
  hahahhaha... dialog yang sangat kelakar... saya suka. cutelah.

Reply | Posted on 2/14/2009 11:58:49 PM
 

iamja77 says ...
  kita kan dah janji... pakai baju colour sama... hahahah.. comey.. hahhaha. ntah bila ko capture kejadian ini.

Reply | Posted on 2/15/2009 12:03:14 AM
 

ummizz says ...
  comelnyaaa.. sama besar

Reply | Posted on 2/15/2009 8:56:38 AM
 

azie says ...
  ecececce....x pasan lak ada entry nih...

maya..saya suke sume gambar ngan dialog di atass...kekeke

mcm dah besar bebudak nih kan...sekejap jek rasa...

bila lg la kita nak peknen ngan banak reramai cam 2007 kan?

Reply | Posted on 2/16/2009 9:30:15 AM
 

linda says ...
  comel budak berdua ni :D

Reply | Posted on 2/16/2009 12:46:38 PM
 

Wan says ...
  aku pun tak pasan, cute je aksi dedua ni, malu2 tapi mau.. auww

Reply | Posted on 2/16/2009 8:26:16 PM
 

maya says ...
  hahaha... cute kan.. cube tengok gambar afiq yg last tu buat muka blur pulak... hahaha..

azie.. sekurang2nya kene tunggu lepas konvoi ke utara lah nampaknya...

Reply | Posted on 2/16/2009 9:47:06 PM
 

mizzyN says ...
  lepas baca banyak2 nie baru perasan maya ni kakak la. helo lagi sekali kak maya.

Reply | Posted on 5/6/2009 6:31:07 PM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 16 + 6 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server