HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

entry balasan kasut anak rina
Sunday, February 01, 2009
Posted on 9:32:22 PM | 4 Comments

eh! lain macam kan tajuk dia. takde lah.. rina tak baling kasut pun. rina tu budak baik. sempena entry kasut dia, saya nak mulakan dengan cerita kasut juga. ok. tukar tajuk.

kisah anak-anak saya.

ini melly. beriye benar nak pakai kasut sendiri. duduk pun agak sopan. tengok tu kaki melly berbintik-bintik. tu bekas gigit nyamuk masa balik kampung hari tu. dalam ramai-ramai kitorang, melly sorang kene gigit nyamuk. darah anak dara orang kata manis. hehe.. harga kasut ni, tak kurang hebatnya dengan harga kasut anak rina tu. hihihi..

oklah. kasut tu besar, pandailah dia nak pakai sendiri. terbalik pun, terbaliklah kan, asalkan mama jangan masuk campur dalam hal-hal nak pakai kasut ni. harus diamuk keliling kampung. dah siap pakai karang, dia panggillah mama suh bukak balik. dia nak pakai balik. sungguh lah..

ini elman. waktu ni di restoren khulafa. teh khulafa dia sedap. boleh agak tak apa dia tengah buat tu?

:

:

:

:

jeng jeng jeng..

bertuah sungguh anak lelaki sorang ni kan.

provokasi: rasanya rina takleh balas yang ni dah sebab hari ni dia dah update blog. muahahahaha...


Corat-Coret, Anak-anak Kita | 4 Comments
 

iamja says ...
  budak2 zaman skrang.. mmg semua nak buat sendiri. tegur pun tak boleh..

Reply | Posted on 2/1/2009 9:46:33 PM
 

rina says ...
  i hanya mampu gelak guling2 jer...

cun dora tu... beli kat BO ek... ooo korek beli BO. betul3x. kan arini korang pegi Curve...

Reply | Posted on 2/1/2009 11:03:13 PM
 

maya says ...
  ja: itula.. eksyen lebih..

rina: i tau u memang suka guling2.. ari tu ps ade adegan guling2 jugak ke? aku tak penah tengok pun citer dora, tapi dah tu yg cun aku amik jer lah kan..

Reply | Posted on 2/1/2009 11:39:34 PM
 

tety says ...
  diong ni kalo nk kasi bejurus + behemah, kasik jek main game... kompem duduk setempat jek.... huhuhu

Reply | Posted on 2/2/2009 12:57:07 PM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 12 + 3 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server