HOME
 
MADE BY MAYA
 
ABOUT
 
GALLERY
 
 

dahlia
Saturday, January 10, 2009
Posted on 11:35:05 AM | 4 Comments

nama saya dahlia..
mama saya suka bunga, sebab tu nama saya pun nama bunga.. tapi mama saya malas tanam pokok bunga.. mama saya suka tengok aja. kalau tak tengok yang betul, tengok gambar kat baju pun jadilah..

saya baru saje pandai berjalan. perkara pertama yang saya buat bila saya tahu berjalan ialah melarikan diri dari mama saya bila mama saya nak pakaikan baju. tapi gambar atas tu bukan cerita yang saya maksudkan. sebab mama saya kata itu sensored, saya budak perempuan.

saya tak suka pakai baju. pakai pampers pun saya tak suka. sekarang ni, senanglah saya nak melarikan diri dari mama saya yang suka pakaikan saya baju & pampers tu... mama saya kate, patutlah saya lambat jalan, rupanya begini perangai saya. mama saya cakap sambil tergelak2 buatkan saya konfius, mama saya suka ke tidak? .

ok. sampai sini saja. jumpa lagi.
bye!


Corat-Coret, Anak-anak Kita | 4 Comments
 

Aleesa says ...
  Wakakakkkkkk
BB Eisya pun sejak 2 menjak dapat kaki ni.. selalu gak escape time nak pakai baju... naper ekkk dorang nih mmg tak suker pakai baju ker...
heran heran..

Reply | Posted on 1/10/2009 1:25:46 PM
 

faridah says ...
  hmmm...samalah dengan alicia...kalau dia lepas aje buang air kecil suka sangat larikan diri bila nak pakaikan seluar dia balik. lebih suka terlanjang bulat heheheh

Reply | Posted on 1/10/2009 10:48:48 PM
 

maya says ...
  aleesa: yelah.. memang dah semulajadi baby2 kot... jarang dapat dengar baby yg 'suka' nak pakai pampers.. haha..

faridah: alicia dah tak pakai pampers eh? pandai alicia..

Reply | Posted on 1/11/2009 10:18:02 AM
 

linda says ...
  comelnye gambar melly yg atas tu

Reply | Posted on 1/14/2009 9:23:04 AM
 

 
 
Add your comment
Name:
Email:
Link URL:
Your Comment:
Verification: 16 + 1 =
 

 


Creative Commons License
Except where otherwise noted, content on this site is licensed under a Creative Commons Attribution 3.0 License

My CrazyArtZone 2007-2017. All Rights Reserved. Proudly sponsored and hosted by Net Onboard Virtual Dedicated Server